PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : پیمان

 زرگترین بازوی دست چپ و راست در جهان متعلق به “مصطفی اسماعیل” مصری می باشد.

اندازه بازوی دست چپ او در حالت خم شده ۶۴٫۷۷ و در حالت غیرخم ۶۲٫۲۳ سانتی متر بوده و اندازه بازوی دست راست او درحالت خم شده ۶۳٫۵ و درحالت غیرخم ۶۰٫۹۶ سانتی متر می باشد.

وی متولد شده کشور مصر می باشد که هم اکنون در آمریکا زندگی می کند.

 

214 رکورد بزرگترین بازوی جهان در کتاب گینس / عکس

 

 

 

 

 



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : پیمان

 هفتادمین جشنواره فیلم ونیز برای ایران بی ثمر نبود چراکه شهرام مکری کارگردان جوانی توانست به واسطه ساخت دومین فیلم بلندش «گربه و ماهی» جایزه ویژه «محتوای نوآورانه» این جشنواره را از آن خود کند. مکری فیلم خود را در بخش «افقها»ی جشنواره به نمایش درآورده بود. جالب اینجاست که جایزه مکری توسط گلشیفته فراهانی به عنوان یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز به وی اهدا شدو به هنگام دریافت جایزه گلشیفته فراهانی به مکری به سبک ژاپنی ها تعظیم کرد.تعظیم گلشیفته فراهانی در برابر شهرام مکری، نماینده سینمای ایران در ونیز ۲۰۱۳ / عکسگلشیفته فراهانی در حال حباب‌بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز + تصاویر

 

گلشیفته فراهانی در حال حباب‌بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز + تصاویرچند عکس جدید از گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم ونیز

چند عکس جدید از گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم ونیز

گلشیفته فراهانی بعنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ونیز ایتالیا در حال اهدا جوایز

چند عکس جدید از گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم ونیز

چند عکس جدید از گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم ونیز

چند عکس جدید از گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم ونیز

 



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : پیمان

 حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذربایجانی می‌باشد چون پدر بزرگ‌های حمید اهل ارومیه و زنجان هستند. وی خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۶ فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد.



حمید طالب زاده و همسرش / عکس

 



سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 21:54 ::  نويسنده : پیمان

 

222 لعیا زنگنه در کنار بازیگر زن خارجی / عکس

 



سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : پیمان

 



 عکس های مایلی سایرس را قبل و بعد از عمل زیبایی ببینید! مایلی سایرس به خاطر سلیقه اش در مد و زیبایی اش در بین دختران خیلی محبوب است. آیا باورتان می شود مایلی نیز مانند ستاره های دیگر عمل زیبایی انجام داده باشد؟ درحقیقت گفته های جراحان پلاستیک و این عکس ها ثابت می کند که او بینی اش را عمل کرده است.

عکس: مایلی سایرس قبل و بعد از عمل زیبایی! آیا او زیباتر شده؟!

عکس: مایلی سایرس قبل و بعد از عمل زیبایی! آیا او زیباتر شده؟!

در عکس ها کاملا واضح است که مایلی بینی اش را عمل کرده است. بینی او کوچک تر از قبل شده و این بینی جدید خیلی به صورت او می آید.

ظاهر اولیه بینی او کمی عجیب به نظر می رسد، به نظر ما که الان بهتر شده است!!...



شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 8:46 ::  نويسنده : پیمان

 

021021021 1202101 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202103 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202104 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202105 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202106 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202107 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی021021021 1202108 رونمایی از مجسمه هاشمی رفسنجانی

 



شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 8:38 ::  نويسنده : پیمان

 عکسی از احسان علیخانی و بهنوش بختیاری



 عکس های مروه بولوگور بازیگر نقش زینب در سریال کوزی گونی و همسرش بوراک اوزجویت بازیگر سریال حریم سلطان را مشاهده میکنید.

عکس های بازیگر نقش زینب در سریال کوزی گونی و همسرش

عکس های بازیگر نقش زینب در سریال کوزی گونی و همسرش

 



شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 9:3 ::  نويسنده : پیمان

 علاوه بر این، همه گاهشمارها تابع دوره های گردش طبیعی است كه از آن به عنوان معیاری برای تقسیم بندی زمان به واحدهای كوچك تر استفاده می شود. پیش از این كه حركت زمین به دور خورشید به عنوان مبنای تنظیم تقویم مورد استفاده قرار گیرد، از دوره گردش ماه به عنوان مبنا استفاده می شد كه با مشكلات و كاستی های متعددی روبه رو بود.

از این رو در زمان ملكشاه سلجوقی تقویم جلالی بر اساس چرخش زمین به دور خورشید تنظیم شد. تقویم هجری شمسی، تكامل یافته تقویم جلالی است كه ویژگی اختصاصی آن را می توان برابری طول سال با تقویم طبیعی دانست. محاسبه دقیق لحظه تحویل سال نو و در نظر گرفتن لحظه تحویل سال نو به عنوان مبدا تنظیم گاهشمار هجری شمسی موجب شده است این تقویم به عنوان دقیق ترین در سطح دنیا شناخته شود. با مهندس علی اكبر نیری، كارشناس مركز تقویم موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران درباره روش محاسبه لحظه تحویل سال نو و گاهشمار ایرانی گفت وگو كرده ایم كه شما را به خواندن آن دعوت می كنیم.

گاهشمار ایرانی بر چه مبنایی تنظیم می شود؟

در تقویم یا گاهشمارهای خورشیدی مانند گاهشمار ایرانی كه به عنوان گاهشمار هجری خورشیدی (شمسی) از آن نام برده می شود، چرخش زمین به دور خورشید مبنای كار است. بر همین اساس كه زمین به دور خورشید حركت می كند، می توانیم تصور كنیم این خورشید است كه به دور زمین حركت می كند. در گردش یكساله خورشید به دور زمین، خورشید در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد. در حقیقت خورشید از میان ستاره های مختلف عبور می كند. برای مثال اسامی ماه های مختلف مانند حمل، جوزا یا سرطان، همان مكان هایی است كه خورشید از بین آنها عبور می كند. در این مسیری كه به نظر می رسد خورشید در آسمان می پیماید، در موقعیت های مكانی مختلف، ویژگی های مختلف آن مانند بعد و میل تغییر می كند.

این دو پارامتر در ستاره های دیگر به طور تقریبی ثابت است. ما به همه ستاره ها پارامترهایی مانند بعد و میل را نسبت می دهیم. خورشید در حین عبور از هر صورت فلكی، بعد و میل آن نقطه را به خود می گیرد. در واقع میل خورشید دائم تغییر می كند. آنچه طول روز و شب را تعیین می كند، همین پارامتر میل خورشید است. میزان میل خورشید نشان دهنده این است كه خورشید چقدر بالاتر یا پایین تر از استوای سماوی است.

اول سال یعنی اول فروردین ماه و اول پاییز یعنی روز اول مهر ماه، میل خورشید برابر با صفر است و خورشید به ترتیب در نقطه اعتدال بهاری و پاییزی قرار دارد. به عبارت دیگر، خورشید روی استوای سماوی قرار دارد. استوای سماوی بزرگ شده استوای زمین است. در اعتدال بهاری و پاییزی، خورشید به استوای زمین عمود می تابد. به این ترتیب خورشید به نقاطی كه روی استوای زمین قرار دارد، عمود است.

در این لحظه میل خورشید صفر و طول روز و شب با هم برابر است. به عبارت دیگر بین شب و روز اعتدال وجود دارد. از اول فروردین با گذشت هر روز، میل خورشید بتدریج افزایش پیدا می كند تا این كه در تابستان میل خورشید به بیشترین مقدار یعنی 23.5 درجه می رسد. در این وضعیت، خورشید به نقاطی كه عرض جغرافیایی آنها 23.5 درجه است؛ عمود می تابد. بیشترین میزان میل خورشید 23.5 درجه است. یعنی در تهران كه در عرض جغرافیایی 36 درجه قرار دارد هیچ گاه خورشید عمود نمی تابد؛ چراكه هیچ گاه میل خورشید به 36 درجه نمی رسد.

زمانی كه میل خورشید به 23.5 درجه می رسد در نیمكره شمالی بیشترین زمان روز و كمترین زمان شب را تجربه می كنیم. این نقطه انقلاب تابستانی است. اول دی ماه نیز انقلاب زمستانی است. در انقلاب زمستانی میل خورشید به 23.5ـ درجه می رسد. در این شرایط شب طولانی تر و روز كوتاه تر می شود. عبور خورشید بین ستاره ها و چرخش آن به دور زمین موجب می شود میل خورشید در تغییرات دائمی باشد و این موجب به وجود آمدن فصل های مختلف می شود.

لحظه تحویل سال نو چگونه محاسبه می شود؟

در گاهشماری خورشیدی مختلف، زمانی به عنوان آغاز یا شروع سال جدید در نظر گرفته می شود كه قرار دادی است، اما در گاهشمار ایرانی، لحظه اعتدال بهاری كه میل و بعد خورشید صفر است، به عنوان نقطه شروع سال یا همان لحظه تحویل سال در نظر گرفته می شود.

چرا در گاهشمار ایرانی هم با وجود دقیق بودن، لحظه تحویل سال نو در سال های مختلف تغییر می كند؟

طول سال 365 روز كامل نیست. بلكه 365 روز و 5 ساعت و 48 دقیقه و 45 ثانیه است. به همین دلیل هر سال، لحظه تحویل سال حدود 5 ساعت و 49 دقیقه به جلو می رود. اگر اختلاف لحظه تحویل سال دو سال متوالی به طور دقیق 6 ساعت باشد، هر سال 365 روز و 6 ساعت است. به این ترتیب هر چهار سال یك بار، باید یك روز به عنوان روز آخر سال به 365 روز سال اضافه شود و سال كبیسه داشته باشیم. بجز سال های كبیسه همه سال ها 365 روزه است، اما لحظه تحویل سال در گاهشمار ایرانی دقیق محاسبه می شود. بنابراین هر چهار سال یكبار، یك روز به مجموع روزهای سال اضافه می شود كه این ساعت های كسری را جبران می كند.

چرا همیشه روزی كه در آن سال تحویل می شود، روز آغاز سال جدید نیست؟

قاعده ای به نام قاعده نوروز تحویلی وجود دارد كه می توان از آن به عنوان قاعده نانوشته نام برد. از سال 1304 تقویم ایرنی جنبه قانونی پیدا كرد و مجلس شورای ملی مصوبه ای را اعلام كرد كه بر اساس آن تقویم هجری شمسی به رسمیت شناخته شد.

در مصوبه مجلس قاعده نوروز تحویلی آورده نشده است، اما از سال 1304 تا امروز برای تعیین روز اول فروردین ماه بر اساس قاعده نانوشته عمل می شود. به عبارت دیگر چگونگی محاسبه شروع سال یا تعیین نخستین روز فروردین نوشته نشده است. بر اساس این قاعده نانوشته، اگر لحظه تحویل سال، در نصف النهار استاندارد ایران در عرض جغرافیایی 52.5 درجه یا در شهر تهران، قبل از ساعت 12ظهر اتفاق بیفتد، آن روز اول فروردین سال جدید است، اما اگر لحظه تحویل سال نو بعد از ساعت 12 ظهر باشد، روز بعد نوروز خواهد بود.

با توجه به این كه این قاعده، یك قانون نانوشته است می توان از ساعت 12 ظهر یا اذان ظهر به عنوان مبنا استفاده كرد. اگر لحظه تحویل سال بعد از ساعت 12 یا اذان ظهر باشد، آن روز آخرین روز سال قبلی است. امسال نیز با توجه به این كه لحظه تحویل سال بعد از ظهر است، روزی كه تحویل سال در آن اتفاق می افتد روز 30 اسفند است و روز بعد از آن نخستین روز فروردین خواهد بود.

پس به این ترتیب هر چهار سال یكبار یك سال كبیسه داریم.

اگر طبق قاعده نانوشته عمل كنیم، بدون هیچ نگرانی سال های كبیسه خود به خود مشخص می شود. یعنی زمان تحویل سال تقویم را تنظیم می كند. اگر یك سال 365 روز و 6 ساعت باشد هر چهار سال یكبار یك سال كبیسه داریم، اما در حقیقت یك سال 365 روز و 5 ساعت و 48 دقیقه است. بنابراین كبیسه ها چهار یا پنج ساله است، یعنی گاهی پنج سال طول می كشد تا مجموع این ساعت های اضافی برابر با یك روز باشد.

اگر بخواهیم سال های كبیسه بعدی را اعلام كنیم باید محاسباتی انجام دهیم. تقویم میلادی یا گرگورین هم یك گاهشمار خورشیدی است، اما قاعده كبیسه در آن ساده تر است. سال های كبیسه بر اساس یك قاعده از پیش نوشته شده تعیین می شود. بر این اساس تصویب شده است سال هایی كه مضربی از عدد چهار است سال كبیسه است. اگر سالی دو صفر داشته باشد كبیسه نیست مگر این كه اگر دو صفر آن را حذف كنیم، دو رقم باقیمانده به چهار قابل تقسیم باشد.

آیا ممكن است سالی در تقویم میلادی كبیسه باشد، اما در گاهشمار ایرانی كبیسه نباشد؟

بله. درحقیقت سال های میلادی و هجری شمسی با هم تطابق كامل ندارد. اما سال 1391 كه سال كبیسه است با سال كبیسه 2012 میلادی مطابقت داشت. گاهی در این زمینه بین تقویم میلادی و شمسی اختلاف وجود دارد. به همین علت همیشه روز اول فروردین بیست و یكم ماه مارس نیست. بر اساس این قاعده از پیش نوشته شده برای تقویم میلادی می توان تعیین سال كبیسه را به دانش آموزان هم آموزش داد. به این ترتیب از همین حالامی توان سال های كبیسه را در تقویم میلادی پیش بینی كرد، اما این تقویم به اندازه گاهشمار ایرانی دقت ندارد. قاعده نوروز تحویلی، پیش بینی سال های كبیسه در گاهشماری را ایرانی را با مشكل مواجه كرده است، اما این گاهشماری از همه گاهشماری های دنیا دقیق تر است.

چرا تقویم ایرانی دقیق ترین گاهشماری است؟

گاهشماری ایرانی از این نظر كه در اَن لحظه تحویل سال نو با روز اول فروردین تطابق دارد یكی از دقیق ترین تقویم هاست. بیشترین اختلاف لحظه تحویل سال با روز اول فروردین 12 ساعت است. پیش از گاهشماری گرگورین، سال میلادی بر مبنای گاهشمار ژولینی تعیین می شد. بر اساس این گاهشماررا هر چهار سال یك بار، سال كبیسه بود.

پس از گذشت 1200 سال آنها متوجه شدند در تقویمشان ده روز اختلاف نسبت به تقویم طبیعی دیده می شود؛ بنابراین سال 1582 میلادی منجمان سراغ پاپ گرگور سیزدهم رفتند و درباره تقویم تصمیم گیری كردند. پاپ دستور داد آن روز به جای پنجم اكتبر پانزدهم اكتبر اعلام شود. به این ترتیب آنها مجبور شدند به دلیل اشكالی كه در تقویم میلادی پیش آمده بود ده روز را از تقویمشان حذف كنند تا گاهشمار میلادی با طبیعت هماهنگ شود. بر اساس قاعده ای كه برای تقویم میلادی در نظر گرفته شده، تقویم آنها هر 3300 سال یك روز اختلاف دارد، اما گاهشماری ایرانی هیچ گاه با چنین مشكلاتی روبه رو نمی شود.



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 8:46 ::  نويسنده : پیمان

 دختر سید حسن خمینی در سالروز تولدش/ عکس



 

 برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دههادختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.

برنامه مدلینگ که صفحه ای در فیس بوک طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شهر شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا! را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.

صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی که بیش از هفت هزار بار لایک خورده است، تصاویر برخی از این دختر و پسران را منتشر می کند تا دیگران نظر خود را پیرامون چهره و ترکیب لباس آنها بدهند. این صفحه همچنین تعدادی از عکس های همایش های خود که در جمهوری اسلامی ایران و در شهر شیراز برگزار شده است را به نمایش گذاشته است.

اولین همایش مدلینگ در 22 اسفندماه 90 و دومین همایش در 28 تیرماه سال جاری در هتل چمران شیراز برگزار شد و دست اندرکاران این طرح! سومین آن را با عنوان تقدیر از مانکن ها در کمال ناباوری در مجموعه فرهنگی هنری فرهنگیان شیراز که متعلق به آموزش و پرورش این شهر است برپا کرده اند.

انتخاب خودجوش زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز! + عکس

انتخاب خودجوش زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز! + عکس

انتخاب خودجوش زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز! + عکس

این صفحه فیس بوکی، بدون نام بردن از مکان برگزاری همایش مدلینگ چهارم، برای روز 21 بهمن ماه جاری با عنوان «منتظر چهره های جدید و فوق العاده باشید» فراخوان داده اند تا در مراسمی باشکوه از مانکن ها دعوت تا زیباترین آنها به رای هیات داوران انتخاب شوند.

به نظر می رسد، برگزاری شوی لباس مختلط و ترویج مدل های غربی موضوعی است که آسیب های اجتماعی فراوانی را در پی خواهد داشت و بنیان های اسلامی خانواده و جامعه را سست و ویران خواهد کرد که وظیفه ی مسئولان امنیتی و انتظامی را از یک سو و نهادهای فرهنگی و اجتماعی را از سوی دیگر سنگین تر می کند.

 



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 8:41 ::  نويسنده : پیمان

 گریم بسیار وحشتناک الناز شاکر دوست (عکس)



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 8:41 ::  نويسنده : پیمان

 حامد بهداد صبح روز دوشنبه 28 مردادماه پیکر پدرش، محمود بهداد را با حضور جمعی از بازیگران سینما به سوی خانه ابدی تشییع کرد.

صبح روز دوشنبه 28 مردادماه منزل زنده یاد محمود بهداد پذیرای برخی چهره های سینمایی بود که برای همدردی با حامد بهداد و خانواده این بازیگر سینما حضور پیدا کرده بودند.طناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویر

طناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویرطناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویرطناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویرطناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویرطناز طباطبایی و باران کوثری در مراسم درگذشت پدر حامد بهداد + تصاویرلیلا حاتمی و مهناز افشار در مراسم ختم پدر حامد بهداد + تصاویر

لیلا حاتمی و مهناز افشار در مراسم ختم پدر حامد بهداد + تصاویر

مراسم یادبود زنده یاد محمود بهداد روز چهارشنبه 30 مردادماه ساعت 16:30 در مسجد بلال برگزار می شود.

لیلا حاتمی و مهناز افشار در مراسم ختم پدر حامد بهداد + تصاویر

 



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 8:35 ::  نويسنده : پیمان

 خانم دکتر " کریستی فانک" پزشک متخصص سرطان سینه همان دکتری است که" آنجلینا جولی" برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بدن خود را به تیغ وی سپرده است.

 

 

 

راز جراحی سینه آنجلینا جولی از زبان دکترش

 

آنجلینا جولی به صورت مادرزادی با یک ژن مولد سرطان به نام "BRCA1" متولد شده است.

این ژن خطر ابتلا به سرطان را تا 90 درصد بالا میبرد و از آنجاییکه مادر، خاله و مادربزرگ آنجلینا جولی نیز در اثر ابتلا به سرطان رحم وسینه در گذشته اند او تصمیم گرفت با خارج کرده بافت سینه هایش خطر ابتلا به سرطان را در خود کاهش دهد.

 

پزشک او میگوید این بزرگترین تصمیم زندگی وی بوده است. آنجلینا جولی کسی است که عنوان جذابترین زن دنیا را یدک میکشد و مسلما انجام این تصمیم برای او بسیار سخت بوده است . او طی این عمل سمبل زنانگی را از بدن خود حذف کرده است و این کاری است که شاید هرزنی آن را انجام ندهد. او حتی از اطلاع رسانی در مورد این عمل نهراسید و با شهامت کامل آن را رسانه ای کرد.

 

 

راز جراحی سینه آنجلینا جولی از زبان دکترش

 

وی در فوریه سال جاری میلادی دست به این عمل جراحی زد و به عقیده پزشکش این کار وی باعث ارتقای افکار عمومی در مورد بیماری سرطان سینه شد.

خانم "فانک" میگوید برد پیت همسر 46 ساله آنجلینا جولی نیز در تمام مدت عمل جراحی در کنار همسرش قرار داشته و شاهد این عمل بود.

آنجلینا جولی اعلام کرده است پروژه بعدی او خارج کردن رحم و تخمدانهایش است. او میخواهد با انجام این عمل خطر ابتلا به سرطان تخمدان و رحم را نیز در خود کاهش دهد.



 ؛ "محمدرضا گلزار" "بازيگر سينما" و "سوپر استار" سال‌هاي نزديک سينماي ايران که چند وقتي است به خارج از ايران سفر کرده است، با حضور در "کنسرت‌"هاي برخي از "خواننده‌ها در "دبي" عکس‌هايی  را گرفته است.

عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور
عکس‌هاي تامل برانگيز محمدرضا گلزار در کنسرت‌هاي خارج از کشور



شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : پیمان

 آفتاب: دانستن لیست “ترین ها” همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است.

دانستن لیست “ترین ها” همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است. به گزارش مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن ۲۰۰ نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند. اولین نفر در این لیست که به عنوان پولدارترین فرد در تاریخ معرفی شده، چنگیز خان با ۴۱۷ میلیارد دارایی است!

نکته جالبی که در این لیست به چشم می خورد، وجود تنها یک ایرانی در این لیست ۲۰۰ نفره است، که در این رده بندی جایگاه ۱۹۳ را به خود اختصاص داده است. بر خلاف تصور اکثر ایرانیان در مورد پولدارترین فرد ایرانی! این عنوان به پیر امیدیار، مدیر سایت ebay اختصاص دارد. امیدیار در سال ۱۹۶۷ در کشور فرانسه- پاریس به دنیا آمد. پدر او ایرانی و مادرش فرانسویست.

189596 6161 پولدارترین ایرانی دنیا کیست؟ +عکس

وی در ۶سالگی به همراه خانواده خود به امریکا می رود و در کالج نافتز در رشته علوم رایانه تحصیل میکند. امیدیار در سال ۱۹۹۵ سایت ebay را تنها از روی سرگرمی راهاندازی می کند ولی پس از گذشت اندکی این سایت به یکی از بزرگترین و پردرآمد ترین سایت های اینترنتی تبدیل می شود.

Ebay به عنوان اولین سایت حراجی اینترنتی لقب گرفته است. این سایت در حال حاضر تعداد ۶۰۰۰ کارمند دارد و در سال ۲۰۰۵ میلادی معادل ۴۴۱ میلیون دلار سود داشته است. ebay در حال حاضر ۱۴۴ میلیون عضو دارد و روزانه میلیون ها معامله بصورت مجازی در آن صورت می گیرد. امیدیار در لیست ثروتمندان حال حاضر دنیا در رتبه ۱۷ قرار دارد و ثروت او حدود ۸ میلیارد دلار برآورد شده است.

 


 جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.

این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

از نمونه مدل های اختصاصی ذکر شده می توان به Verizon HTC One اشاره کرد.

به مشترکین این فروشگاه امتیازات خاصی نیز داده می شود. مثلا خریداران می توانند از طریق سایت های اجتماعی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازند.

این فروشگاه فعلا در نیویورک راه اندازی شده است.تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش



شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : پیمان

 نام کامل او استفانی -ژوان – انجلینا- گرمانوتا (اووف چه طولانی.همون لیدی گاگا بهتره) متولد ۲۰ مارس ۱۹۸۶ می باشد وقتی چهار ساله بود شروع به نواختن پیانو کرد در سن سیزده سالگی اولین اهنگ خود را نوشت چند سال بعد با کمی تغییر ان را در برنامه میکروفن ازاد اجرا کرد.این اولین اجرای او در حضور همگان وهمچنین سکوی پرتاب موفقیت هایش بود.

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳

عکس لیدی گاگا

عکس های جدید لیدی گاگا با آرایش و تیپی عجیب ۲۰۱۳




شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : پیمان

 آنچه در ادامه می آید چند عکس از هانیه توسلی و محمدرضا شیرخانلو هنرپیشه کودک سینمای ایران است که به تازگی فیلم دهلیز از این دو هنرمند بر پرده سینما ها اکران شده است.

هانیه توسلی در این فیلم دهلیز نقش سرپرست خانوار را بازی می کند که با رسیدن نامه ای زندگی انها تغییر می کند. محمدرضا شیرخانلو در فیلم دهلیز نقش فرزند هانیه توسلی و رضا عطاران را بازی کرده است و بازی او در جشنواره فیلم فجر مورد توجه بسیاری از منتقدین سینما قرار گرفت.محمدرضا شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی + تصاویرمحمدرضا شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی + تصاویر

محمدرضا شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی + تصاویر

محمدرضا شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی + تصاویر

 


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : پیمان

 ستاره 43 ساله موسیقی پاپ امریکا این روزها نشان داده است به هیچ وجه تحمل معشوق 24 ساله اش را ندارد. اگر چه  اخیرا کسپر برای جنیفر لوپز یک جشن تولد با شکوه ترتیب داده بود و برای اینکار یک کشتی تفریحی اجاره کرده و همه دوستان و نزدیکان او را به این جشن دعوت کرده بود اما جنیفر با رفتارش نشان میدهد این ریخت و پاشها باعث نمیشود عشق رو به خاموشی او دوباره شعله ور شود.

 
عشق آتشین جنیفر لوپز و دوست پسر جوانش + عکس
 
یک منبع نزدیک به این خواننده پرحاشیه در این رابطه گفته است از صحبتها و رفتار جنیفر به خوبی مشخص است او تحمل کسپر را ندارد و خیلی سرد با او برخورد میکند. علت اصلی این اختلاف مشخص نیست اما به نظر میرسد شعله این عشق آتشین که مدتی بعد از جدایی جنیفر لوپز از مارک آنتونی در سال گذشته شروع شد روبه خاموشی است.

 

دوستان جنیفر لوپز میگویند او آدمی است که از تنهایی متنفر است و اگر قرار است از کسپر جدا شود مطمئنا فرد بهتری در نظر دارد و هرگز  بدون جایگزین کردن یک شخص او این رابطه را پایان نمیدهد . در حاضر سوال این است که این فرد جدید کیست  و آنچه مسلم است اینکه به زودی در مورد او بیشتر خواهیم شنید.



چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : پیمان

 مهناز افشار یکی از سوپر استار های سینمای ایران. بعد از استقبال بالا از فیلم آتش بس شایعه ازدواج او با محمدرضا گلزار بر سر زبان ها افتاد. او میگوید این خبر تلخ ترین خبر عمرش بوده است.

مهناز افشار در حالی وارد 35 سالگی می شود که هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد. او سال 1377 با بازی در فیلم <>وارد سینماشد اما 2 سال بعد،فیلم<>او را به شهرت رساند و بعد از آن تا امروز یکی از ستاره های سینمای ایران بوده،هر چند در مصاحبه هایش از عشقش به خانواده و تشکیل یک زندگی مشترک گفته است اما هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد البته چند سال قبل پس از فروش خیره کننده<>شایعه ازدواج او و محمدرضا گلزار سر زبان ها افتاد که به گفته خودش یکی از تلخ ترین خاطره های زندگی هنری و شخصی اش است. او در این باره می گوید:<

عصر به دیدنم آمد،در دستش مجله ای بود که آن را از من مخفی می کرد،به خوردن چای دعوتش کردم. نشست،شروع کرد آسمان و ریسمان را به هم بافتن تا اینکه مجله را به من نشان داد،روی مجله با تیتر بزرگ ماجرای قصد ازدواج من با یکی از سوپراستارهای سینمای ایران درج شده بود…شوکه شده بودم،باورم نمی شد،چند بار مطلب را از اول تا آخر خواندم و برای خودم تکرارش کردم خیلی ناراحت بودم که چگونه ممکن است برای کسب سود،چنین دروغ بزرگی را به عنوان خبر به مردم بدهند.

در این مورد کار به شکایت و تشکیل پرونده برای صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه کشید اما این کار او ضررمعنوی زیادی را برای من به همراه داشت و این حادثه را به یکی از خاطرات و حوادث تلخ زندگی ام تبدیل کرد.



چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : پیمان

 



 لیلی رشیدی - نیما بانکی


سوای این که دختر احترام‌السادات برومند و داود رشیدی است و از بچگی در محافل هنری بزرگ شده، بازیگر خوبی هم هست. بیشتر ما او را با "مادرخانمی زی‌زی‌گولو" می‌شناسیم. اما بعضی‌ها شاید بولتن جشنواره فیلم کودک را به یاد بیاورند که عکس‌های کودکی او را در کنار لیلا حاتمی به چاپ رسانده بود. این دو لیلی و لیلای محبوب، از کودکی همبازی بوده‌اند؛ هرچند بعدها، لیلی یک چهره تلویزیونی شد اما لیلا یک ستاره سینما. لیلی رشیدی همسر پیشین نیما بانکی است که به اندازه رشیدی مشهور نیست اما در عکاسی استعداد داشت و رفته‌رفته در کارش به موفقیت دست پیدا کرد تا این‌که امروزه به چهره‌ای مطرح در عالم تبلیغات تبدیل شده است. نیما بانکی را اگر از "پراید تهران یازده" به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل، یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال‌سی‌دی بیرون گذاشته، دیده‌اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می‌کند.




داریوش فرهنگ - سوسن تسلیمی


سی و پنج سال پیش، داریوش فرهنگ آدم خیلی معروفی بود و سوسن تسلیمی را کسی نمی‌شناخت، اما پس از ازدواج و در سال‌های دهه شصت، ماجرا برعکس شد و تسلیمی شهرتی فراوان پیدا کرد. در این سال‌ها اگرچه داریوش فرهنگ فیلمساز بود و بعضی کارهایش خیلی مطرح شد، اما حضور ثابت تسلیمی در فیلم‌های بهرام بیضایی، این بازیگر هنرمند را به اوج رساند. این دو که از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت‌ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم "شاید وقتی دیگر" ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، به همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره‌های سرشناس تئاتر سوئد است. اما داریوش فرهنگ مانده و فیلم‌سازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.




خسرو شکیبایی - تانیا جوهری


شاید خیلی‌ها ندانند که مرحوم شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فیلم "خط قرمز" مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال‌های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم‌های معروفی نبودند و در سال‌های بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند. شکیبایی کماکان یکی از بازیگران محبوب و سرشناس سینمای ایران است اما تانیا جوهری در سال‌های اخیر بسیار کم‌کار شده است. جالب است که مشهورترین فیلم شکیبایی یعنی"هامون"، داستان مرد روشنفکری است که تمایلی برای جدایی از همسرش ندارد اما زن و خانواده‌اش اصرار دارند که این جدایی هر چه زودتر اتفاق بیفتد.




آیدین آغداشلو - شهره آغداشلو


آیدین که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده‌ای تواناست، سال‌ها قبل، پس از یک ازدواج ناموفق و در حالی که دختری به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم‌های علی حاتمی (سوته‌دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرده بود و با تحسین مواجه شده بود و کم‌کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می‌شد. شهره آغداشلو که با بازی در فیلم "خانه‌ای از شن و مه" و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از آیدین جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که ظاهرا آن هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت وگوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کردند؛ بر خلاف عادت بسیار زشتی که خیلی‌ها دارند و پس از جدایی، با لحنی زننده درباره همسر سابقشان صحبت می‌کنند. ظاهرا نه ازدواج و نه جدایی این دو، در مسیر پیشرفت حرفه‌ای‌شان هیچ تاثیری نگذاشته و هر دو همچنان از چهره‌های فعال در حیطه کاری خود هستند.




ابوالفضل پورعرب - آناهیتا نعمتی


زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. او محبوبیتش را که با بازی در فیلم "عروس"، ساخته‌ی بهروز افخمی، به دست آورده بود؛ تا سال‌ها حفظ‌کرد. از آن طرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش‌ساخت "هیوا"، ساخته‌ی رسول ملاقلی‌پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و بااستعداد، اول راه بود. از این ماجرا حدود 8 سال می‌گذرد. ابوالفضل پورعرب از آن زمان، سیر نزولی را در کارش تجربه کرد و آناهیتا نعمتی هم در حاشیه‌ی سینمای ایران به کار خود ادامه داد. حالا این روزها پس از سال‌ها جدایی این زوج هنرمند، هم آناهیتا نعمتی دوباره به سینمای جدی بازگشته و هم ابوالفضل پورعرب در تلویزیون پرکارتر شده است.




بابک ریاحی پور - مهتاب کرامتی


بابک ریاحی پور یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است. مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم "مردی از جنس بلور" پایش به سینمای ایران باز شد. جالب این که ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم "فاتح" نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت. ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و رشد کرد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می‌کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.




یوسف مرادیان - سارا خویینی‌ها


فیلم پر حرف و حدیث "نقاب" اکران شد که داستانش درباره سوء استفاده‌های متقلبانه از موضوع ازدواج بود. چندی پیش از تلویزیون هم سریالی پخش می‌شد که داستانش درباره سیاوش و رستم شاهنامه بود و نقش سیاوش را مرادیان بازی می‌کرد. خویینی‌ها در "معصومیت از دست رفته" هم بازی خوبی داشت اما نقشی که مرادیان در "سربازهای جمعه" بازی کرد، به هر دلیل، آن قدر کوتاه شد که اصلا به چشم نیامد. این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می‌کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی‌شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است ادامه می‌دهند؛ از جمله خویینی‌ها که چهره‌اش را در نقش اصلی "بی‌صدا فریاد کن" حتما دیده‌اید.




فریبرز عرب نیا - آتنه فقیه نصیری - عسل بدیعی


این 3 بازیگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهیم معرفی‌شان کنیم. فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد. عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشمگیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند"سلطان" و "ضیافت"، به خاطر می‌آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می‌شود. آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش "خاله سارا" در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش زنده یاد عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم "بودن یا نبودن"، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد.



سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : پیمان

 الناز شاکردوست جز بازیگرانی است که هرچند وقت یکبار عکس های جالب و عجیبی از وی منتشر می شود

2 عکس از الناز شاکردوست که کمتر دیده اید

2 عکس از الناز شاکردوست که کمتر دیده اید

 



سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : پیمان

  

231-477x542

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است و همچنین مدیریت مجموعهٔ Men’s club که خدمات زیبایی برای آقایان ارائه می‌دهد.



 نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، وی دانش آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است.

عکس از چهره بدون آرایش و قبل از عمل جراحی بینی نیوشا ضیغمی

عکس : چهره بدون آرایش و قبل از جراحی بینی نیوشا ضیغمی

 



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : پیمان

عکس دختر پارکور باز در خیابانهای تهران عکس دختر پارکور باز در خیابانهای تهران



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : پیمان

 عکسهای خرم سلطان در کنار همسر واقعی اش !عکسهای خرم سلطان در کنار همسر واقعی اش !



 این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

نینا مقدم (زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۸۰ در مادرید، اسپانیا) یک مجری تلویزیونی در شبکهٔآرتی ال آلمان است. پدر و مادر نینا هر دو ایرانی هستند و زمانی که در سال ۱۹۸۰ در تعطیلات در شهر مادرید، اسپانیا بسر می بردند نینا به دنیا آمد. او در شهر کلن، آلمان بزرگ شده است.

 

او به ۵ زبان فارسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و چینی تسلط دارد و با زبان اسپانیاییتا حدودی آشنایی دارد.

 نینا مقدم در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۸۰ میلادی (‎۶ دی ۱۳۵۹ خورشیدی) در حالی که پدر و مادرش در تعطیلات در مادرید، اسپانیا بسر می بردند سریع تر از زمان طبیعی، یعنی در ۷ ماهگی بارداری مادرش در بیمارستانی در همان شهر به دنیا آمد. پدر و مادر وی هر دو اهلایران هستند و در آلمان زندگی می کنند.

پس از به دنیا آمدن نینا، آن ها به آلمان بازمی گردند و نینا دوران مدرسه و دبیرستان خود را در آلمان به پایان می رساند. او از کودکی به خوانندگی علاقه داشت اما در سنین نوجوانی به حرفهٔ مجری گری علاقه پیدا کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست در یکی از برنامه های تلوزیونی شبکهٔ آرتی ال آلمان به نام «TOGGO» مجری شود.

از سال ۲۰۰۶ او به عنوان داور در برنامه های مختلف استعدادیابی شبکهٔ آرتی ال نیز فعالیت می کند.او دارای مدرک کارشناسی زبان چینی است.

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->