PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : پیمان


 

خبرورزشی:پس از پایان بازی راه آهن و مس کرمان دیدن صحنه روپایی زدن یک پیرمرد بیرون در ورزشگاه اکباتان جالب توجه بود.او که پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود و نزدیک به نیم ساعت مستمر روپایی می زد بر دیدن دایی اصرار داشت و هنگامی که سرمربی راه آهن را دید خطاب به او گفت:«من بیمار بودم اما یک شب تو به خوابم آمدی و به من روحیه دادی.از فردای همان روز روند بهبودی ام تسریع یافت.به همین خاطر وقتی تصادف کردی مرتب برای خوب شدن شما دعا می کردم و الان هم از مشهد به اینجا آمده ام تا به صورت حضوری تشکر کنم.»
دایی هم در پاسخ به او ضمن تشکر از ابراز لطف او گفت:«پدر جان شفای بیماران دست خداست.خیلی خوشحالم که شما تا این حد به من لطف داری اما مطمئن باش خداوند دوستت داشته و سلامتی ات را بازگردانده است.امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی.»
 



دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : پیمان


آنجلینا جولی به همراه سه فرزندش به خرید رفته بودند که در مسیر رفتن به فروشگاه پسر خوانده آنجی، شکلک های عجیبی در می آورد که عکاسان از آنها عکس و گزارش تهیه کرده اند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1390/10/article-2113547-1220623F000005DC-233_634x719.jpg


http://www.seemorgh.com/uploads/1390/10/article-2113547-121F950F000005DC-283_634x523.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1390/10/article-2113547-12206228000005DC-680_306x551.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1390/10/article-2113547-121FA2A6000005DC-45_306x551.jpg



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : پیمان



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : پیمان




اینکه یک ماشین عروس در میان این همه برف باشد خودش بخودی خود جالب است.

و اینکه کاروان عروس دنبالش نباشد هم بر جاذبیت عکس می افزاید.

اینکه پلاک ماشین مربوط به زنجان است خودش نکته مهمی است.

اینکه یک نفر توی این هیرو بیر دارد پیاده وسط خیابان میرود شاید در زنجان رسم باشد.

حتی اینکه بدون زدن برف پاک کن اتومبیل عروس حرکت میکند شاید به خاطر مشغولیت و عدم تمرکز داماد باشد.

ولی....

چیزی که به هیچ وجه قابل بخشش نیست وضعیت و شکل آنتن ماشین است که جای بسی تحقیق و تفحص دارد !!!!!




شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:25 ::  نويسنده : پیمان



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : پیمان
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : پیمان



جنیفر لوپز می خواهد نامزد جدیدش را به یک ستاره تبدیل کند
افق نیوز:این خواننده مشهور هالیوود که به تازگی با کاسپر اسمارت آشنا شده و با او نامزد کرده است ، از نامزدش خواسته که دوره بازیگری را بگذراند و هزینه این دوره ها را نیز خودش پرداخت کرده است.
یک منبع نزدیک به این خواننده گفت:”کاسپر در حال گذراندن دوره های بازیگری است زیرا جنیفر از او درخواست کرده است که یک ستاره شود.”
جنیفر که قبلا” در کنار نامزد سابقش بن افلک و همسر سابقش ، مارک آنتونی نیز فیلم بازی کرده است فکر می کند ، بازی کردن در کنار کاسپر هم ممکن است خیلی جالب و هیجان انگیز باشد.” گزارشات اخیر حاکی از آن است که جنیفر هر هفته ۱۰ هزار دلار به کاسپر اسمارت پول می دهد.



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : پیمان



در آستانه یکصدمین سالگرد حادثه غرق شدن کشتی تایتانیک، بررسی‌های جدید در خصوص نقش فیزیک و ریاضی در غرق شدن این کشتی عظیم منتشر شده است.
کشتی تایتانیک ۱۴ آوریل سال ۱۹۱۲ میلادی از بندر ساوت هامپتون راهی نیوریورک بود، با یک کوه عظیم یخی برخورد کرد و ظرف سه ساعت بطور کامل غرق شد و دو سوم مسافران و خدمه کشتی جان خود را از دست دادند.
دلایل متعددی در مورد علت برخورد کشتی با کوه عظیم یخی مطرح شده است که از آن جمله نبود دوربین دوچشمی در کابین هدایت کشتی یا کمبود تعداد اپراتورهای رادیویی عنوان شده است.
«ریچارد کورفیلد» نویسنده کتاب‌های علمی و ضعف‌های موجود در ساخت کشتی تایتانیک را مورد بررسی قرار داده است که نتایج آن در مجله Physics World و وب سایت موسسه فیزیک منتشر شده است.
وی در انجام تحقیقات خود از دو متخصص متالوژیست کمک گرفت. متخصصان تحقیقات خود را با اطلاعات بدست آمده از محل ساخت کشتی تایتانیک در بلفاست تلفیق کرده و دریافتند که بدنه کشتی بطور یکنواخت به یکدیگر متصل نشده اند و نقطه ای از بدنه که با کوه یخی برخورد کرده است، بسیار ضعیف تر از بدنه اصلی کشتی بوده و سازندگان کشتی برای کاهش هزینه‌ها از مواد بی‌کیفیت استفاده کرده‌اند.
همچنین شرایط آب و هوایی در منطقه نیز از عوامل بروز این حادثه عنوان شده است. در سال ۱۹۱۲ میلادی جزایر کارائیب تابستان بسیار گرمی را تجربه کرده بود و گلف استریم (جریان اقیانوسی گرم و قوی) باعث حرکت یخچال‌های عظیم به تراز وسط اقیانوس و برخورد با کشتی تایتانیک شده است.
مجله نشنال جئوگرافیک نیز با همکاری جمعی از متخصصان، تصاویر جدیدی از کشتی غرق شده تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس منتشر کرده است.



این هنرمند ایرانی خیلی تابلو بازدید کنندگان را دست انداخته !!!
مردم اونجا اگه می دونستند چی نوشته اینقدر با لذت بهش نگاه نمیکردن !!!!!!!
( گاو ما شیر نمی دهد - اما ماشالا به شاشش )

 



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : پیمان

خبرآنلاین: جمشید مشایخی، بازیگر صاحب سبک تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۱۳ است، تصویری که می بینید او را با لباس سربازی نشان می دهد؛ ۶ دهه پیش.



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : پیمان

ابراهیم تاتلیس متولد ژانویه ۱۹۵۲ در شانلی‌اورفه، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. وی از خانواده ای کرد، در شهر اورفه زاده شده است.
در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۱ میلادی، ابراهیم تاتلیس در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد. تاتلیسس هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود «ایبو شو» از کانال تلویزیونی «بیاض تی‌وی» خارج می‌شد هدف این حمله قرار گرفت.
پلیس اعلام کرد که ضارب از یک خودروی مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شد. بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شد. پس از یک عمل جراحی ۱۲ ساعته پزشکان به رهبری مجید سمیعی اعلام کرده‌اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد. پس از دو هفته اعلام شد وی با خطر جانی جدی مواجه نیست .



وی برای این‌که دوباره مورد حمله افراد مسلح قرار نگیرد به تازگی با تهیه یک ماشین ضد گلوله در استانبول تردد می‌کند.




شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : پیمان



شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : پیمان

 

 



پرستو صالحی بازیگر سینما، تا‌تر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.
پرستو صالحی بازیگر تائر سینما و تلویزیون می‌باشد که اولین فعالیت او در حرفهٔ تئا‌تر با نام نغمه‌های خورشید است و بعد از این کار در سریالی با نام محاکمه بازی کرده که یک کار تاریخی به کارگردانی حسن هدایت و بعد از آن در سه فیلم نود دقیقه‌ای که توسط سیما فیلم ساخته شده و بعد از آن در سریال‌های عشق سالهای جنگ در کنار فر‌هاد جم، تب، مهر پنهان، همسفر، این زمینی‌ها، چشم‌هایش و در سری دوم زیر آسمان شهر ایفای نقش کرده است



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : پیمان




لانگی هانکوک، پدر جینا راین هارت در سال 1952 بزرگترین معدن سنگ آهن جهان را در غرب استرالیا کشف و شرکت معدنی هانکوک را تاسیس کرد. بعد از مرگ لانگی هانکوک در سال 1992، راین هارت 30 ساله، وارث شرکت پدر شد.
خانم جینا راینهارت، حاضر نیست اداره شرکت چندین میلیارد دلاری خود را به سه پسرش بسپارد. به اعتقاد او آنها نسبت به او بی مهری کرده اند. در مقابل، پسران هم مدعی اند که مادرشان تدبیر لازم برای اداره این همه سرمایه را ندارد و برای در دست گرفتن امور به دادگاه شکایت کرده اند.
دادگاه محلی در این باره حکمی اعلام نکرده، اما نخست وزیر ایالت استرالیای غربی، کولین بارنت، گفته این مسأله می بایست درون خانواده حل شود.
علاوه بر این، یکی از این پسران، مادرش را بسیار خسیس می داند و به کنایه می گوید، اگر مستحقی توانسته از مادرم یک سنت کمک دریافت کرده باشد خیلی خوش شانس بوده است!
قابل ذکر است که جینا ( گینا) راین هارت، زن 57 ساله استرالیایی، صاحب شرکت معدنی هانکوک، به زودی با داشتن ثروت 100 میلیاردی، ثروتمندترین فرد جهان معرفی خواهد شد.




لانگی هانکوک، پدر جینا راین هارت در سال 1952 بزرگترین معدن سنگ آهن جهان را در غرب استرالیا کشف و شرکت معدنی هانکوک را تاسیس کرد. بعد از مرگ لانگی هانکوک در سال 1992، راین هارت 30 ساله، وارث شرکت پدر شد . وی به دلیل تک فرزند بودن و با توجه به آینده نگری پدر، از سن 12 سالگی در شرکت پدر مشغول به کار شد برای همین وقتی مدیریت شرکت پدر را بر عهده گرفت با دنیای تجارت بیگانه نبود.
در چند سال گذشته به دلیل افزایش قیمت سنگ اهن و افزایش تقاضای چین برای این کالا معدنی، ثروت او نیز سیر سعودی را طی می کند ، به طوری که این زن هم اکنون به گفته ی مجله اقتصادی" فوربس" ثروتمندترین فرد استرالیا است. شرکت سیتی گروپ می گوید با توجه به اینکه راین هارت به تنهایی شرکت خود را اداره می کند و هیچ سهام داری ندارد و با توجه به اینکه در حال بهره برداری از سه پروژه معدنی عظیم دیگر است، اگر شرایط بازار سنگ آهن به همین صورت تداوم یابد ، ظرف چند ساله آینده ثروت وی 10 برابر خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ یک زن لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود خواهد کرد.

منبع: taknaz.ir

 



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : پیمان

به گزارش پارس ناز دختری با نم مارکو کالاسان با 8 سال سن از کشور مقدونیه، عنوان جوانترین کارشناس IT را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده وی از همین حالا و با همین سن کم می تواند شغل پر درآمدی داشته باشد، اما مشکل اینجاست که او هنوز کلاس سوم را هم تمام نکرده است. البته ناگفته نماند پدر و مادر مارکو هم کارشناس همین رشته هستند،و مارکو توانسته از آزمون های مایکروسافت نیز به سلامت عبور کند.



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : پیمان

ين فيلم با بازي فرهاد اصلاني، هانيه توسلي، لعيا زنگنه، سعيد نيكپور و كاظم هژيرآزاد درباره زندگي خصوصي ابراهيم كياني است كه رازهايي وجود دارد و تلاش براي مكتوم نگهداشتن آنها او را گرفتار برزخي غريب مي كند.


ساير بازيگران: فريبرز بازغي- آريا خسروي- اكبرفيضي- ميلاد نيوپور- نازنين لواساني- رويا حمزه بيني- حسينعلي قورچي- وحيد توكلي- جليل ملك زاده- حسن نوروزي- غلام ژاپني- حسين عراقي.با معرفي: حديث چهره پرداز- تارا اوتادي- مانا بهرامي و با حضور: آتيلا پسياني و امير آقايي




چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : پیمان



با تمیز کردن سی‌دی‌های کثیف، غبار گرفته و دارای اثر انگشت قبل از استفاده مجدد، عمر سی‌دی و سی‌دی پلیر خود را افزایش دهید.
سی‌دی‌های کثیف باعث پرش، خطا و آسیب به سی‌دی‌پلیر شما می‌شوند.

برای تمیز کردن آن‌ها تنها به :

الکل
پارچه نرم و بدون پرز
آب
کاسه
و حوله
نیاز دارید.


1 - سی‌دی را با یک انگشت نگه دارید. کافیست انگشت خود را داخل سی‌دی کرده و قسمت براق را رو به بالا نگه دارید.


2 - مقدار کمی الکل سفید روی یک پارچه نرم (ساتن، ابریشم یا دستمال مخصوص عینک) بریزید.


3 - پارچه را نزدیک وسط یا روی سوراخ سی‌دی گذاشته به صورت دورانی به طرف بیرون مالش دهید. برای تمیز کردن لبه‌ها سی‌دی را برگردانید. این کار را تا تمیزی کامل ادامه دهید.


4 - یک کاسه کوچک را از آب پر کنید. سی‌دی را داخل آن فرو ببرید و بگذارید 5-3 دقیقه در آن باقی بماند. با این کار الکل و جرم‌های باقی‌مانده از روی سی‌دی پاک خواهند شد.


5- سی‌دی را درآورده با همان روش مرحله 3 با حوله خشک کنید.



منبع : hamshahrionline.ir




چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : پیمان





چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : پیمان

پت ویلانکورت با داشتن ۱۰۰۰۰ خالکوبی بر روی بدن خود که شامل اکثر آدرس های URL است، رکورد دار جهان می باشد. به نظر رکورد خوبی است، اما وی این خالکوبی را تا زمانی که روی بدنش ۱۰۰۰۰۰ آدرس URL حک شود، ادامه خواهد داد.
به گزارش آپام،به نوشته آدیتی سنترال : در سال ۲۰۱۰ ، ویلانکورت سی ساله از کبک کانادا، تصمیم گرفت یک رکورد جهانی از خود به جای گذارد، و چون وی ورزشکار نبود و نمی توانست شاهکار بارزی انجام دهد، تاتو را به عنوان راهی برای شهرت خود در جهان انتخاب کرد. وی گفت: من می خواهم رکورد جهانی گینس را بشکنم؛ اما مهمتر از آن کمک رسانی به مردم است و هدف اصلی من از انجام این کار همین است.



مردم و سازمان های مختلف می توانند با پرداخت ۳۵ دلار، آدرس URL خود را در وب سایت پت به آدرس Buck2thelight.com، در لیست سایت هایی که قرار است روی بدن پت خالکوبی شود، ثبت کنند. نیمی از درآمد حاصل، جهت کمک به مردم هائیتی و سومالی اهدا می شود. ویلانکورت می گوید نیم دیگر آن خرج تاتو روی بدنش و ادامه پروژه می شود. اگر محاسبات من درست باشد، وی امیدوار است با هزینه خالکوبی در نهایت بتواند ۵/۳ میلیون دلار جمع آوری کند.
این پروژه عجیب، اولین ایده پت برای تبدیل جهان به مکانی بهتر نیست. وی ابتدا یک وب سایت طراحی کرد و در آن از مردم خواست ۱۰ دلار به صندوق امداد هائیتی کمک کنند، اما خوب نگرفت. وی هنوز هم به فکر روش هایی برای جمع آوری پول است و یک روز، درست زمانی که از خواب بیدار شد، به این نتیجه رسید که این ایده های عجیب است که وی را به هدفش نزدیک می سازد و همزمان یک رکورد جهانی را نیز به نام خود ثبت می کند.


وی قصد دارد نیمی از آدرس های URL ،شامل ۵۰۰۰۰ آدرس، با مرکب سیاه و نیم دیگر با جوهر فلورسنت روی بدنش تاتو شود تا در کلوپ های شبانه بیشتر جلب توجه نماید. در حال حاضر ۱۵۰۰۰ آدرس روی بدن وی خالکوبی شده است و ادعا می کند بیش از ۱۶۰۰۰ شرکت آماده ثبت نام برای خالکوبی روی بدن وی هستند. دوست وی، هنرمند خالکوبی، بین یک تا یک و نیم ساعت زمان صرف تاتوی ۱۰۰ آدرس URL روی بدن وی می کند. با این توصیف ویلانکورت معتقد است طی ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ ساعت کاری، پروژه تکمیل می شود. پس از پایان کار، از گردن تا مچ پای پت پوشیده از آدرس های URL خواهد شد.
پت ویلانکورت در حال پذیرش آدرس مشخصات سایت های فیس بوک و توییتر نیز می باشد، بنابراین اگر شما می خواهید لینک شما روی پوست وی حک شود، در لیست وی در وب سایتش ثبت نام کنید، همه شما باید ۳۵ دلار بپردازید که حداقل نیمی از آن صرف امور خیریه می شود.



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : پیمان





چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : پیمان

 
 
زندي
علي حمودي

جواد شيرزاد

پرويز مظلومي


آتيلا حجازي



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : پیمان

 


برترین ها: چه كسي فكرش را مي‌كرد رقابت براي كسب عنوان برترين خواننده پاپ سال 90 تا اين حد نفس‌گير باشد؟ چه كسي فكرش را مي‌كرد كمپين‌هاي اينترنتي براي جمع راي تشكيل شود؟ چه كسي فكر مي‌كرد طرفداران خواننده‌هاي مختلف به دفتر ايده‌آل بيايند تا از صحت آرا مطمئن شوند؟ چه كسي فكر مي‌كرد يك خواننده مشهور به صورت پيامكي از طرفدارانش بخواهد به او راي بدهند؟ به هر حال اين اتفاقات افتاد و در نهايت احسان خواجه اميري در حالي كه رضا صادقي به يك قدمي او رسيده بود اين عنوان را كسب كرد


 

رضا صادقي (خواننده):

خواجه‌اميري اجراهاي خارجي خوبي داشت


فكر مي‌كنم در سال 90 احسان خواجه‌اميري بهتر از ديگران ظاهر شد. اجراهاي خوبي خارج از كشور داشت و در جايگاه تلاش براي ارائه موسيقي پاپ ايراني در خارج از كشور تلاش قابل توجهي كرد. بابك جهانبخش هم در سالي كه گذشت روند صعودي چند پله‌اي داشت. لازم بود تحولي در كارش داشته باشد و اين تحول به موقع بود. خوب است كه مردم مقايسه كنند و نظر بدهند ولي موافقم كه بايد نظر كارشناسي هم باشد. البته كارشناسان نبايد راي سليقه‌اي بدهند. اگر من كنسرت دوستي را تاييد نمي‌كنم نبايد كل كارش را رد كنم. شايد بهتر باشد در اين نوع نظرسنجي‌ها ابتدا هركسي معرفي شود يا اول كارشناس‌ها نظر بدهند تا مردم با آگاهي راي بدهند. طبيعي است كه مردم احساسي برخورد مي‌كنند و دوست دارند خواننده مورد علاقه‌شان را در جايگاهي ويژه ببينند.






بامداد بيات (آهنگساز):

با موسيقي بزرگ شده


به‌نظر من در سال 90 احسان خواجه‌اميري خواننده موفقي بوده چون هم سواد آكادميك خوانندگي دارد و هم پيشرفت لازم را داشته. احسان خواننده‌اي است كه هيچ‌وقت درجا نزده و هميشه در حال رشد بوده. در خانواده‌اي بزرگ شده كه با موسيقي رشد كرده و خودش موسيقي را خيلي‌خوب مي‌شناسد. نيما مسيحا، ماني رهنما و حميد حامي هم كساني هستند كه در كارشان موفق بوده‌اند.

 

 

تورج شعبان‌خاني (آهنگساز):

احسان خواجه‌اميري از بچگي زحمت كشيده است

 


موفقيت يك امر نسبي است. در سالي كه گذشت كارهاي زيادي را گوش كردم كه بعضي‌ها در نوع خودش خوب بود. مثلا آلبوم مازيار فلاحي كار خوبي بود. از آن‌دسته خواننده‌هايي است كه به حق زحمت كشيده و به اين جايگاه رسيده. محسن يگانه هم مخاطبان جوان و خاص خودش را دارد. در بين اين‌ها احسان خواجه‌اميري خيلي بااستعداد است و من بسيار قبولش دارم. كسي است كه از بچگي زحمت كشيده است و به اين جايگاه رسيده است.

 


 

 

 

امين قباد (آهنگساز):

در مجموع احسان بهتر از بقيه است

 


به‌نظر من هيچ‌كدام از خواننده‌هاي پاپ كه راي بيشتري درنظرسنجي شما آورده‌اند، حركت رو به رشدي در سال 90 نداشته‌‌اند. بقيه خواننده‌ها هم كم‌وبيش دچار تكرار شده‌اند. در كل سال 90 اتفاق جديدي در موسيقي پاپ نيفتاد. در مجموع احسان خواجه‌اميري بهتر از بقيه است. موسيقي را خوب مي‌شناسد و خيلي‌خوب مي‌خواند.



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : پیمان

ما هم نفهميديم اينا چيه ميزارن تو دهنشون ؟؟؟

شايد واسه تنفس بهتر هست ...
شايد هم چون اينا حالت ارتجاعي دارن باعث ميشه گونه ها و پوست صورت جوون بمونه ؟ آيا ؟

شايد هم ديگه نميخوان پول تزريق و عمل و پروتز و ... بدن ... ؟؟



هركدوم از خانوما مشتري بود .من ميفروشم .. دونه اي شونصد تومن
-------------------------------------------------------






سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : پیمان

اوج:فرزند بازیکن قدیمی تیم ملی و باشگاه استقلال به قتل رسید.

  علیرضا جباری پسر علی جباری هافبک توانمند سال های دور فوتبال کشورمان در آستانه آغاز سال ۹۱ در یک نزاع خیابانی به قتل رسید.

این در حالی است که نیروی انتظامی بلافاصله ۶ متهم به قتل وی را دستگیر کرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

خانواده جباری به دلیل همزمانی این اتفاق با سال نو مراسم درگذشت آن مرحوم را به پس از تعطیلات نوروز موکول کرده است.



سایت گل : مدتی است که شکیرا، نامزد جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلوناست و همین موضوع باعث شده تا پیکه و شکیرا یکی از جنجالی ترین زوج های فوتبالی در اسپانیا لقب بگیرند
 اشنایی پیکه و شکیرا به بعد از رقابتهای جام جهانی 2010 برمی گردد؛ البته در طول این مدت، فوتبال پیکه دچار فراز و نشیب هایی شده و خیلی ها معتقدند که آشنایی و نامزدی او با شکیرا، باعث شده تا فوتبالش دچار افت شود . 
 

در طول این مدت پیکه بارها از ترکیب اصلی تیم گواردیولا کنار رفته و شنیده می شد که اختلافاتی میان این شاگرد و مربی وجود دارد. با وجودی که رابطه پیکه و شکیرا باعث شد تا نام باشگاه بارسلونا هم بیش از پیش در میان کسانی که کمتر فوتبال را دوست دارند، برسر زبان ها بیفتد ، اما گواردیولا چندان موافق این موضوع نیست.
 
طبق گزارشی که در هفته های اخیر در رسانه های اسپانیایی بازتاب یافته و به گزارش سایت فانیک،حتی شنیده می شد که شرط تمدید گواردیولا برای تمدید قراردادش با بارسا، فروش جرارد پیکه است. و او اعلام کرد بود که اگر سران بارساپیکه را نفروشند، او قراردادش را تمدید نخواهد کرد. طبق صحبتهای گواردیولا، شکیرا، عامل اصلی پرت شدن حواس پیکه است.
 
 اگر این روند ادامه یابد،چندان بعید به نظر نمی رسد که در ماه های آتی اخباری درمورد برهم خوردن رابطه این دو زوج جوان را بشنویم تا درامی شبیه به جدایی الکس رودریگس، ستاره نیویورک یانکیس از کامرون دیاز را به خاطر دستور مربی تیمش ،درمورد پیکه و شکیرا هم بشنویم.



سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : پیمان

انتخاب: مجله تایم که هر سال اقدام به انتخاب صد چهره ی تاثیرگذار جهان می کند، در لیست پیشنهادی خود برای سال 2012، نام اصغر فرهادی را نیز آورده است.
 
 
 
تایم در مورد این کارگردان ایرانی نوشته است: فرهادی که با فیلم "جدایی نادر از سیمین" موفق به کسب جایزه ی بهترین فیلم خارجی زبان اسکار شد، یک لحظه مثبت و نادر برای اصلاح تصویر ایران در غرب است. در حالی که جنگ طلبان در اسرائیل و نومحافظه کاران "سخت جان" در واشنگتن، تهدید به حمله می کنند. فرهادی داستان زن و شوهر طبقه متوسط را به تصویر می کشید که در پی جدایی از یکدیگر هستند... داستان انسانی که در شرایط وخیم فعلی، اب سردی است بر تب تند و شعله ور "حمله به ایران"
 
در این نظرسنجی، نام افرادی دیگری چون : بشار اسد، هیلاری کلینتون، جرج کلونی، شیخ بن خلیفه، حامد کرزای، باراک اوباما، میشل اوباما ،اردوغان، ملکه الیزابت، ران پال، مارک زوکربرگ، پوتین و... دیده می شود.
 
کاربران تا 6 آوریل فرصت دارند تا به این اسامی رای دهند و لیست نهایی 100 چهره ی تاثیرگذار جهان، 17 آوریل منتشر خواهد شد.
 
هم اکنون اریک مارتین با 116412 رای در مقام نخست قرار دارد. پس از او ران پال با 37332 در رتبه ی دوم جای گرفته است. اصغر فرهادی هم با کسب 24621 رای در جایگاه سوم قرار گرفته است. البته 1893 نفر بر ضد او رای داده اند.
 



سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : پیمان

 
 



سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : پیمان

 
 از مجموع ۱۵ هزار تماس تلفنی که با واحد ارتباطات مردمی سازمان صدا و سیما گرفته شده، 64 درصد مخاطبان از برنامه‌های شبکه یک و  36 درصد از برنامه‌های شبکه سه رضایت داشته‌اند.
 
 
بنابر این گزارش، از میان بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی با واحد ارتباطات مردمی صداوسیما (162) از اول تا نهم فروردین ماه سال جاری برنامه‌های شبکه یک شامل: مجموعه‌های تلویزیونی «چک برگشتی»،«کسی خوابه!»، «لبخند بدون لهجه» و مستند «انسان و صخره» با رضایت 64 درصدی از سایر شبکه‌های سیما پیشی گرفتند.

پس از شبکه یک، برنامه‌های شبکه سه شامل مجموعه نمایشی «دست بالای دست»، «خنده بازار» و فیلم‌های سینمایی این شبکه با 36 درصد در مقام دوم این رقابت قرار دارد.

برنامه‌های «کلاه قرمزی» و «خانومی که شما باشید» از شبکه دو و مجموعه نمایشی «فراموشی»، مسابقه «از کی بپرسم؟» و فیلم‌های سینمایی شبکه تهران نیز مورد توجه مخاطبان سیما قرار گرفته‌اند.



سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 7:1 ::  نويسنده : پیمان

.
.
.



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->