PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : پیمان

 

مجله مهر - محمدمهدی حاجی پروانه: «موبارک بیتان». این جمله، شاید رایج ترین جمله در گفتگوهای این یکی دو روز سرخه ای ها باشد. هرچه باشد، رئیس جمهور 65 ساله و منتخب دوره یازدهم، همشهری آن هاست و تبریک گفتن همشهری ها به هم برای این موفقیت، هم دلچسب است و هم غرورانگیز. حالا همه 25هزار نفر اهالی این شهر کوچک خوشحالند که همشهری رئیس جمهور منتخب هستند. این را می شود از درو دیوارها و طاق نصرت شهر هم دریافت. جایی که عکس های «دکتر حسن روحانی» قدم به قدم روی درودیوارها و پشت شیشه مغازه های شهر دیده می شود.دود اسپند هم هرازگاهی در یک گوشه می پیچد تا بساط یک جشن سنتی به راه باشد. اهالی هم دارند خودشان را آماده می کنند تا به جشن شب در مسجد محله دکتر روحانی برسانند. جایی در مرکز شهر زادگاه رئیس جمهور منتخب ایران.

 

 

هم محلی های دکتر روحانی از پیروزی او در انتخابات خوشحالند و منتظر شروع جشن پیروزی در مسجد محله 

بن بست نظامی، خانه روحانی

«یه بن بست که 3 تا خونه داره. سرکوچه شورای شهره. خونه پدری آقای دکتر انتهای همون کوچه ست». پیداکردن این نشانی در بلوارانقلاب سرخه، کار سختی نیست. «بن بست نظامی» همان کوچه ای است که دنبالش می گردیم و خیلی زود هم پیدا می شود. کوچه ای قدیمی  با خانه هایی قدیمی تر در مرکز شهر سرخه. با یک دیوار سیمانی سفید رنگ و طولانی که برای ساختمان شورای شهر سرخه است. خانه های بن بست نظامی هم 3 تا بیشتر نیستند. خانه هایی که وجه مشترک همه شان درختان انگور و انار است که از بالای دیوارها به کوچه سرک کشیده اند و سبزی دانه های کوچک غوره و قرمزی گل های انارشان از دورپیداست.

 

بن بست نظامی- انتهای کوچه دست راست- این نشانی خانه پدری رئیس جمهور منتخب است

 

این جا، محله پدری رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم است. تشخیص خانه پدری دکتر روحانی هم با نشانی هایی که داده اند، سخت نیست. یک بنای قدیمی که دیوارهایش از سنگ مرمر است و شیشه یکی از پنجره هایش (که به نظر می رسد مال انباری کوچک روی پشت بام باشد) شکسته است. یک کولر آبی که سایبانی برایش ساخته اند  و حیاطی که با سایه بلند برگهای سبز درختان انگور و انار پوشید شده  است.

 

 

خانه ای که البته حدود یک سالی می شود صاحبش یعنی «حاج اسداله فریدون » پدر دکتر حسن روحانی راهی دیار باقی شده است و حالا فقط مادرخانواده را در خود می بیند.هرچند مادر خانواده هم در خانه نیست. کلید خانه اما هست. داماد خانواده در را برایمان باز می کند تا گشتی در حیاط خانه پدر رئیس جمهور هم بزنیم. همراه با «حسن نجار» که شوهرخواهر رئیس جمهور هم هست و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در زادگاهش را هم می گردانده. ستادی  که البته مغازه عطاری پدر خانواده روحانی هم بوده است و داماد خانواده می گوید بعد از فوت او تعطیل شده است:«مرحوم اسدالله فريدون از کاسبان قديمي بازار شهر بود. یک زمانی هم نماینده مراجع تقلید در سرخه بوده. از زمان مرحوم آیت الله بروجردی. بعد که حاج آقا در 93 سالگی به رحمت خدا رفتند، مغازه شان را هم تعطیل کردیم . چون کسی نبود آن را بگرداند. فقط در زمان انتخابات، این مغازه را کرده بودیم ستاد انتخاباتی پسرش.»

 

 

عطاری مرحوم «حاج اسداله فریدون» در روزهای تبلیغات، تعطیل نبود و تبدیل به ستاد انتخاباتی پسرش شده بود

 

حیاط خانه پدری حسن روحانی، حیاطی ساده است. بنای خانه، به اندازه 3 پله بالاتر از حیاط قرار گرفته و گوشه حیاط، یک تخت چوبی قدیمی  کنار پیچک های قدکشیده از کنار دیوار دیده می شود. تختی که زیرانداز قدیمی و بالش رویش، نشان می دهد که محل استراحت اهالی خانه است. درختان انگور توی حیاط هم آنقدر پربارند که شاخه هایشان روی زمین هم کشیده شده است. درخت هایی که باغبان قدیمی خانواده می گوید موقع کاشتنش، خود رئیس جمهور منتخب هم حضور داشته. «علی اکبر جمال» که در جوانی کشاورز زمین های پدر دکتر روحانی بوده، این طور خاطره اش از کاشت این درخت ها را تعریف می کند:«حاج اسداله، قالیبافی می  کرد. بعد از چند وقت هم مغازه عطاری باز کرد . اما از همان اول هم به کشاورزی علاقه داشت. من باغبانشان بودم و باهم سرزمین کار می کردیم. خانه شان را که عوض کردند، آمدند همین جا که زمین کشاورزی شان بود خانه ساختند.این درخت هایی هم که الان توی حیاط است یادگار همان سالهاست که این جا زمین کشاورزی بوده. قشنگ یادم هست که موقع کاشتن این درختها، خود آقای دکتر روحانی که ان زمان کم سن و سال بود، در کاشتن این درخت ها به ما کمک کرد و درخت ها را آب می داد و حواسش به درخت ها بود.»

 

 

حیاط ساده خانه پدری رئیس جمهور. دوست قدیمی شان می گوید این درخت های انگور را خود دکتر روحانی در بچگی کاشته است

یک روحانی میان فریدون ها

این جا بین همه بستگان رئیس جمهور، او یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد. این که نام خانوادگی اش متفاوت با همه بستگانش است. «حسن نجار» شوهر خواهر دکترروحانی درباره او این طور توضیح می دهد:«همه فامیل آقای روحانی، نام خانوادگی شان فریدون است. منتها خود آقای دکتر به خاطر این که این نام خانوادگی، خودش یک اسم است و به این خاطر که در دوران مبارزات علیه رژیم پهلوی، با اسم مستعار بالای منبر بروند و سخنرانی کنند، نام خانوادگی شان را به روحانی تغییر دادند. اما نام خانوادگی اصلی وی فریدون است.»

جالب این جاست که همسر حجت الاسلام دکتر روحانی هم، نام خانوادگی خود را تغییر داده است. آن طور که همسایه ها و بستگان روحانی می گویند، او و همسرش پسرخاله و دخترخاله هستند و نام خانوادگی همسر روحانی«عربی» بوده است. اما پس از ازدواج با دکتر روحانی، او هم  نام خانوادگی او را به «روحانی» تغییر داده است.

 

 

حاج حسن نجار را سرخه ای ها خوب می شناسند. شوهرخواهر رئیس جور منتخب و رئیس ستاد انتخاباتی او در سرخه

 

5 سال از عمرم مال دکتر روحانی!

سراغ همسایه ها که بروی، همه از رئیس جمهور منتخب  که همشهری شان هم هست، خاطره دارند. از«حاج غلامحسین سماوی» 92 ساله، همسایه روبه رویی خانواده دکتر روحانی که از خوش اخلاقی و حرف شنوی دکترروحانی از پدرش یاد می کند و خانواده روحانی را دوست داشتنی می داند تا «حاج ابراهیم ابراهیمی» که او هم92 سالش است و بچگی های دکتر روحانی را خوب به خاطر دارد و جای نشستنش را پشت واکر درست می کند و تندتند خاطره تعریف می کند.

 

اما شاید جالب ترین حرف ها را همکلاسی سابق رئیس جمهور منتخب می گوید. «حسینعلی بختیاری» البته از طرفداران پروپاقرص همکلاسی سابقش هم هست و روی  نام او تعصب دارد:« سال 1337 من با دکتر در مدرسه نظامی سرخه درس می خواندم .دکتر از نظر سطح فکری از بقیه همکلاسی هابالاتر بود تاجایی که برخی اوقات معلم ها کلاس درس را به او واگذار می کردند. بعد هم که بزرگتر شدیم و هنوز نمی دانستیم مبارز یعنی چه، دکتر از مبارزان انقلاب اسلامی شده بود.»

 

بختیاری البته آن قدر خاطر همکلاسی سابقش را می خواهد که یک ادعای جالب هم مطرح می کند: «من آن قدر دوستش دارم و قبولش دارم که دعا می کنم اگر قرار است 5 سال سال از عمرم باقی مانده باشد، این 5 سال را خدا به عمر دکتر اضافه کند.»

 

 

دود اسپند حالا دیگر حسابی به هوا بلند شده و مسجد ولی عصر(عج) سرخه هم شلوغ تر از همیشه. این جا و درمحله رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم، همه دارند آماده می شوند که پیروزی همشهری شان را جشن بگیرند. سرخه، حالا بیشتر از همیشه در کانون خبرهاست و همشهری های آقای رئیس جمهور منتخب هم احتمالا خوشحال ترین مردم دنیا.

 

 

 

 

 

استان‌هایی‌که عجیب‌ترین رای‌ها‌ را به صندوق ریختند

 
رای روحانی در قم، تهران و مازنداران عجیب است البته انتظار می رفت که خوزستان به رضایی رای بدهد و یزدی ها هم خط را از همشهری خودشان محمدرضا عارف گرفته و پشت روحانی قرار بگیرند.
 

مجله مهر: جدول آرای نامزدها به تفکیک استان ها را که نگاه می کنی در برخی استان ها رای بالای برخی نامزدها قابل پیش بینی است و در برخی استان رفتار انتخاباتی مردم آن استان، غیرقابل پیش بینی بوده است.

 


معادلات قالیباف در تهران به هم ریخت

تونل توحید، تونل نیایش، اتوبان امام علی، بوستان ولایت و همه پروژه هایی که جنوب را به شمال تهران وصل می کرد نماد مدیریت شهری محمد باقرقالیباف در هشت سال گذشته است. تابلوهای روزشمار پروژه های شهری،  بهره برداری از این پروژه ها را تقریبا در سر موعد نشان می داد، اقدامات عمرانی قالیباف در تهران، انتظار رای اول را برای او در این کلان شهر بار آورده بود. اتفاقی که نیفتاد. حسن روحانی در تهران با یک میلیون و 326 هزار و 964 هزار رای در صدر قرار گرفت و محمد باقر قالیباف 725 هزار و 854 رای در تهران کسب کرد.

 

مشهد، قالیباف دوم، جلیلی سوم

با وجودی که دو نامزد انتخاباتی این دوره از خطه خراسان رضوی بودند اما مردم این استان بیشترین رای را به روحانی داده اند. دراستان خراسان رضوی از بین سه میلیون و 28 هزار و 910 رای حسن روحانی 43 درصد آرا را به دست آورده  و محمد باقر قالیباف  که اهل طرقبه مشهد است 32 درصد آرا را کسب کرده است. سعید جلیلی دیگر نامزد مشهدی این دوره از انتخابات در استان خراسان رضوی 13 و نیم درصد آرا را به دست آورده است. در شهرستان مشهد هم حسن روحاني با ۴۹۸هزار و ۲رأي، محمدباقر قاليباف با ۴۴۲هزار و ۷۱رأي، سعيد جليلي با ۲۲۲هزار و ۹۷۱رأي در رتبه های اول تا سوم قرار گرفته اند.

 


استانی که رضایی بالاترین رای را آورد
خوزستان و اهواز، دیاری بود که قالیباف و محسن رضایی چندباری به آنجا سفر کردند. دو فرمانده جنگ ازظلمی که به اهواز و خرمشهر رفته صحبت کردند و با عشایر استان هم دیدار کردند. حسن روحانی هم به این دیار سفر کرد. تفاوت در این بود که رضایی متولد این استان است و طبیعی هم بود که در این استان بالاترین رای را بیاورد. او در خوزستان 921 هزار و 570 رای آورد و حسن روحانی در مرتبه دوم 675 هزار و 492 رای آورد. قالیباف در این استان 117 هزار و 977 رای آورده بود.

 

رای روحانی در شهرستان محل تولد احمدی نژاد

در سمنان استان محل تولد حسن روحانی، طبیعی بود که بالاترین رای برای وی باشد. روحانی در این استان 157 هزار و 133 رای کسب کرده است. در مرتبه دوم محمد باقر قالیباف 87 هزار و 598 رای کسب کرده است. نکته جالب رای حسن روحانی و قالیباف در شهرستان های سرخه- محل تولد روحانی- و آرادان- محل تولد احمدی نژاد- است. روحانی در آرادان 4 هزار و 20 رأی آورده و محمدباقر قالیباف 2 هزار و 91 رأی. حسن روحانی در سرخه شهرستان محل تولد خود از مجموع 12366 رای  8هزار و 639 رای کسب کرده و قالیباف توانسته است یک هزار و 444 رای کسب کند.
 

استانی که معادلات را تغییر داد
رفتار انتخاباتی مردم قم غیرقابل پیش بینی ترین رفتار انتخاباتی این دوره بود. بنا به حمایت آیت الله مصباح یزدی از سعید جلیلی انتظار این بود که او در این استان بالاترین رای را بیاورد. یا حداقل از آنجایی که رسانه های حامی علی اکبرولایتی خبر حمایت جامعه مدرسین حوزه عملیه قم از وی را منتشر کرده بودند انتظار بود ولایتی رای قابل تاملی در این استان بیاورد. اما مردم این استان ظاهرا تمایل داشتند رئیس جمهورشان عباپوش و روحانی باشد. حسن روحانی  در این استان 201 هزار و 677 رای آورد و سعید جلیلی در مرتبه 121 هزار و 237 رای کسب کرد. محمدباقر قالیباف 89 هزار و 987 رای در این استان کسب کرد.


یزد با عارف بود

زمانی رئیس جمهور کشور و معاون اولش یزدی بودند. محمدرضا عارف معاون اول سید محمد خاتمی که این دوره در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده بود در روزهای پایانی به توصیه خاتمی و به نفع روحانی کنار کشید.  عارف، حرف مراد خود را پذیرفت و یزدی ها از عارف خط گرفتند. رای قالیباف، جلیلی  و سایر نامزدها در استان یزد به 100 هزار هم نرسید. حسن روحانی در این استان با کسب 343 هزار و 361 رای، در رتبه اول قرار گرفت.


رای جالب هم استانی های مشایی به روحانی

نکته جالب دیگر آنکه هیچ تحلیلی هم بر آن نمی توان نوشت رایی است که هم استانی های اسفندیار رحیم مشایی به روحانی داده اند. استان مازندران از استان هایی است که روحانی رای چشمگیری در آن جا کسب کرده است. از یک میلیون و نهصد هزار رایی که در این استان جمع آوری شده است نزدیک به یک میلیون و صد هزار نفر به حسن روحانی رای داده اند و هشتصد هزار بقیه بین سایر نامزدها پخش شده است



برد پیت و آنجلینا جولی به ندرت بدون شش فرزندشان دیده می شوند، بنابراین به نظر می رسد که آن دو در زمان افتتاحیه فیلم جدید برد پیت در فرانسه حداکثر استفاده را برای با هم بودن کرده اند، چرا که پس از مراسم افتتاح فیلم فرانسه، این زوج تصمیم گرفتند تا جشن تولد 38 سالگی آنجلینا را یک روز جلوتر در پاریس جشن بگیرند.
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر

به گزارش ایران فروم پس از تماشای فیلم زومبی در تئاتر نورماندی، آن دو شام را در رستوران ایتالیایی وینو صرف کرده و سپس به یک کلوب رفتند.

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
در روز سه شنبه آنجلینا 38 ساله شد و به نظر می رسید آنها از همان شب قبل آمادگی داشتند تا جشن خود را پیش از روز موعود برپا کنند.

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر

آنجلینا جولی بدون شک پس از آنکه با شجاعت عمل برداشتن سینه را در ماه فوریه انجام داد تا خطر سرطان سینه که 87 درصد او را تهدید می کرد از میان بردارد ، اکنون حس مثبت اندیشی اش بیش از پیش افزوده شده است.

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
او پس از جراحی در روز یکشنبه در افتتاحیه فیلم جدید برد پیت در لندن شرکت کرد که اولین حضورعمومی او پس از جراحی محسوب می شود.

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر

او از همسر 49 ساله اش برد پیت تقدیر کرد و گفت:" او یک مرد فوق العاده و یک پدر فوق العاده است، من بسیار بسیار خوش شانسم." برد پیت نیز در مقابل از همسرش تقدیر کرد و این که به او افتخار می کند که توانست یک تصمیم بسیار هوشمندانه بگیرد.

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر
آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +تصاویر



جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : پیمان

عکس های دیده نشده از حسن روحانی
عکس های دیده نشده از حسن روحانی
عکس های دیده نشده از حسن روحانی
عکس های دیده نشده از حسن روحانی
عکس های دیده نشده از حسن روحانی
عکس های دیده نشده از حسن روحانی



پیام نیوشا ضیغمی به دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب

 

نیوشا ضیغمی در پیامی انتخاب یازدهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد وی در جهت اعتلای فرهنگ کشور کوشا باشد.

در متن پیام تبریک نیوشا ضیغمی به حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است:

 
به نام خدا

انتخاب دکتر حسن روحانی را به ایشان و همه مردم ایران، مخصوصا نسل جوان که با حضور آگاهانه خود پای صندوق‌های رای، آینده‌ای روشن را برای خود رقم زد، تبریک می‌گویم.

امیدوارم، دولت دکتر روحانی که دولت تدبیر و امید است، با تدابیر هوشمندانه خود بتواند نور امید را در دل مردم بزرگوار ایران روشن کند و همچنین در جهت اعتلای فرهنگ کشورمان کوشا باشد.
نیوشا ضیغمی
خرداد92



سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, :: 22:10 ::  نويسنده : پیمان

عکس کنار ساحل فرهاد مجیدی در کنار محمدرضا گلزار

 



نمایش ویژه فیلم «یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی با حضور عوامل فیلم درسینماآفریقا برگزار شد. در این نمایش ویژه علاوه بر بازیگران فیلم، کارگردان و تهیه کننده فیلم، مخاطبان عام سینما هم حضور داشتند.

نیوشاضیغمی، میرطاهر مظلومی، سیاوشخیرابی، محمد شیری، فلور نظری و اکرم محمدی از جمله بازیگران «یکی برای همه» بودند که در این نمایش ویژه حضور داشتند و به جز تماشای فیلم در کنار مخاطبان با تعدادی از هواداران خود به گپ و گفت پرداختند.برخی از مخاطبان حاضر در نمایش ویژه از یکی دو روز قبل از برگزاری مراسم به صورت تلفنی بلیت حضور در مراسم را رزرو کرده بودند. البته تعدادی از مخاطبان هم در همان روز نمایش متوجه برگزاری مراسم شده و با حضور در سینما، بلیت نمایش ویژه را تهیه کرده بودند.

«یکی برای همه» داستان خانواده هایی حاضر در یک آپارتمان را روایت می کند که تعارض دیدگاههای آنها نسبت به مسائل مختلف دردسرهای فراوانی را رقم می زند.

عکس جدید نیوشا ضیغمی و سیاوش خیرابی در سینما آفریقا

عکس جدید نیوشا ضیغمی و سیاوش خیرابی در سینما آفریقا

عکس جدید نیوشا ضیغمی و سیاوش خیرابی در سینما آفریقا

عکس جدید نیوشا ضیغمی و سیاوش خیرابی در سینما آفریقا

 



سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : پیمان

کله پزی شغل جدید الناز شاکردوست / عکس



شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : پیمان

بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

دلیل این کم کاری تا امروز از زبان شبنم قلی خانی بیان نشده بود و این اولین بار است که او از اقامت موقت خود در کشور استرالیا صحبت می کند و می گوید به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم، تصمیم گرفته مدتی در کشور استرالیا زندگی کند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

عکس های جدید شبنم قلی خانی در استرالیا خرداد ۹۲

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

عکس شبنم قلی خانی , عکس جدید شبنم قلی خانی , عکسهای شبنم قلی خانی ۹۲

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

عکس های جدید شبنم قلی خانی

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

عکس های جدید شبنم قلی خانی

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

عکس های جدید شبنم قلی خانی

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

عکس های جدید شبنم قلی خانی

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا

 




شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : پیمان

موهای یك دختر مدرسه ای انگلیسی پس از شنا به رنگ سبز روشن تغییر كرد.

پیگ ویلیامز دختر هفت ساله كه به همراه همكلاسی های دیگرش به استخری در منطقه تفریحی لوریسون رفته بود پس از شنا متوجه شد كه رنگ بلوند موهایش سبز شده است.

او زمانی متوجه تغییر رنگ موهایش شد كه كلاه پلاستیكی مخصوص شنا را از سرش برداشت؛ از همه غم انگیزتر این كه همكلاسی های شرور او از همان زمان شروع به مسخره كردن دختر بیچاره كردند.

سبز شدن موهای دختری که به استخر رفته بود!! + عکس

با این حال گفته می شود كه علت تغییر رنگ موی پیگ استفاده از یك كلاه پشمی زیر كلاه شنا بوده است و این كلاه به طور قطع در تغییر رنگ موی او تاثیر داشته است. با این حال پزشكان در حال بررسی موضوع هستند.




این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

نینا مقدم (زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۸۰ در مادرید، اسپانیا) یک مجریتلویزیونی در شبکهٔآرتی ال آلمان است. پدر و مادر نینا هر دو ایرانی هستند و زمانی که در سال ۱۹۸۰ در تعطیلات در شهر مادرید، اسپانیا بسر می بردند نینا به دنیا آمد. او در شهر کلن، آلمان بزرگ شده است.

 

او به ۵ زبان فارسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و چینی تسلط دارد و با زبان اسپانیاییتا حدودی آشنایی دارد.

 

نینا مقدم در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۸۰ میلادی (‎۶ دی ۱۳۵۹ خورشیدی) در حالی که پدر و مادرش در تعطیلات در مادرید، اسپانیا بسر می بردند سریع تر از زمان طبیعی، یعنی در ۷ ماهگی بارداری مادرش در بیمارستانی در همان شهر به دنیا آمد. پدر و مادر وی هر دو اهلایران هستند و در آلمان زندگی می کنند.

پس از به دنیا آمدن نینا، آن ها به آلمان بازمی گردند و نینا دوران مدرسه و دبیرستان خود را در آلمان به پایان می رساند. او از کودکی به خوانندگی علاقه داشت اما در سنین نوجوانی به حرفهٔ مجری گری علاقه پیدا کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست در یکی از برنامه های تلوزیونی شبکهٔ آرتی ال آلمان به نام «TOGGO» مجری شود.

از سال ۲۰۰۶ او به عنوان داور در برنامه های مختلف استعدادیابی شبکهٔ آرتی ال نیز فعالیت می کند.

او دارای مدرک کارشناسی زبان چینی است.

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم

این دختر ایرانی مجری معروف تلویزیون آلمان است +عکس

نینا مقدم


 



شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : پیمان

مدتی قبل در یک پیج فیسبوک در انگلیس دختران مسابقهجالبی برگزار کردند.در این مسابقه دختران عکس چهره خودشان را بدون شکلک و با شکلک در آوردن به اشتراک می گذاشتند.

جالب اینکه دختران زیادی در این مسابقه شکلک درآوردند و چهره هایشان واقعا دیدنی شده است.

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

 

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران

مسابقه جالب شکلک دراوردن دخترها +عکس

شکلک دختران



دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : پیمان

 عکس جدید الناز شاکردوست با سگش



دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : پیمان

 حدیث فولادوند

حدیث فولادوند و همسرش
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی
حدیث فولادوند قبل از عمل
حدیث فولادوند و همسرش
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی
حدیث فولادوند


دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : پیمان

 علی دایی و همسرش +عکس

 

 


دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : پیمان

 مسابقات ملکه ی جهانی توسط سازمان جهانی یونسکو روز ۲۷ژانویه در سبان تیاتر در شهر بورلی هیلز برگزار شد.خانم گلسا سرابی دختر ایرانی آمریکایی در این مسابقات با ۵۷ شرکت کننده دیگر از کشورهای مختلف به رقابت پرداخت و در رده ی ده نفر برتر این مسابقات قرار گرفت .

 

 
 

 

 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس

گلسا سرابی

 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس

دختر ایرانی

 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس

دختر ایرانی

 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس

ملکه زیبایی

 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس

گلسا سرابی

 
 باز هم یک دختر ایرانی در مراسم ملکه جهانی ۲۰۱۳ +عکس


یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : پیمان


با این حال، این دو مجری 36 و 29 ساله خبر ازدواج شان را وقتی علنی کردند که ازدواج هنوز برای خیلی از ستاره‌های سینما و تلویزیون ایران اتفاقی است که به دهه چهارم و پنجم زندگی موکول می‌شود.


چرا ستاره‌ها ازدواج نمی‌کنند؟

ستاره‌های ایرانی برای ازدواج نکردنشان دلایل مشابهی دارند. نه این که در شهر نگاری نباشد که دل شان را ببرد، حکایت، همان حکایت قدیمی دردسرهای زندگی هنرمندی و جفت و جور نبودنش با چهارچوب‌های زندگی خانوادگی است.

حامد بهداد، ستاره 40ساله‌ای است که هنوز تصمیمی برای ازدواج نگرفته است. او می‌گوید که ازدواج اگرچه یک روش درست زندگی است، اما با سبک زندگی این روزهایش هماهنگی ندارد: «من دوست دارم ازدواج كنم و بچه‌دار شوم اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ كجا از این شهر، من هیچ كورسویی از دوست داشتن در یك حریف و همراه نمی‌بینم.»


 
بهرام رادان با این که امیدوار است ازدواج پر سر و صدایی داشته باشد، اما هنوز تاهل را مانع فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش می‌داند و می‌گوید: «هیچ وقت برایم پیش نیامده كه گوشه‌ای از ذهنم را به ازدواج اختصاص دهم. منظورم این است كه هنوز موضوع آنقدر جدی نشده كه بروم زیرساخت‌های زندگی‌ام را آماده كنم كه بتوانم ازدواج كنم. اگرچه همیشه طرفدار یك زندگی سالم خانوادگی بوده و هستم و امیدوارم ازدواج متفاوت و پرسروصدایی داشته باشم.»


 

به جز این دو بازیگر، مهناز افشار، نیکی کریمی، محمدرضا گلزار، پارسا پیروزفر و هدیه تهرانی، از جمله ستاره‌های بالای 35سالی هستند که هنوز برای ازدواج‌شان برنامه‌ای ندارند.




صحبت از ازدواج هم بی ادبی است!

برای بیشتر ستاره‌های ایرانی صحبت از ازدواج تابویی است که شکستن آن به معنی ورود به حریم خصوصی شان است. آنقدر که نیکی کریمی حتی این روزها که به پایان 41سالگی اش نزدیک می‌شود، به سوالاتی که درباره ازدواجش باشد این طور پاسخ می‌دهد: «این سوال‌ها به دور از نزاكت است!»

هدیه تهرانی هم که از خبرهای هر روزه نشریات درباره ازدواجش کلافه شده، مدتی قبل در واکنش به این خبرها گفته بود: «این نشریات سالی 8بار مرا شوهر می‌دهند. منطق می‌گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق‌ها را حساب کنیم و با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر پس از 3 ماه و 10 روز شوهر کنم، بازهم سالی 10تا شوهر نمی‌توانم عوض کنم. انتظار دارید به این حرف‌ها فکر کنم؟ بروم و دوره بیفتم و بگویم چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ اصلا فرض کنید این کار را هم کردم. آن وقت تیتر می‌زنند: «هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما، 10 تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!»



 
مهرانه مهین ترابی جزو معدود بازیگرانی است که از صحبت کردن درباره دلایل تجردش امتناع نمی‌کند و خیلی راحت می‌گوید به نفع موفقیت شغلی‌اش از ازدواج چشم پوشیده است. او اگرچه با نقش مهین در سریال همسران ماندگار شد، اما در زندگی واقعی اش هیچ وقت نقش همسری را به عهده نگرفته است. مهین ترابی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: «تصمیم به مجرد ماندن سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود. ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.»




تا قبل از آنکه خبر ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری منتشر شود، آخرین زوج های سینمایی ایران، امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بودند که در آخرین روزهای سال گذشته خبر ازدواج شان منتشر شد. پیش از آنها هم مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی به جرگه متاهلین پیوسته بودند. اما به جز این زوج های سینمایی، بازیگران دیگری هم هستند که در یکی دو سال اخیر ازدواج شان رسانه‌ای شده است. لاله اسکندری یکی از این بازیگران است که در سال 90، وقتی 36ساله بود متاهل شد و ترانه علیدوستی در سال 91 و در 29 سالگی‌اش.



در این بین، لیلا حاتمی شاید موفق‌ترین چهره سینمایی باشد که زندگی خانوادگی‌اش را همپای زندگی حرفه‌ای‌اش ساماندهی کرده است. او در 27سالگی ازدواج کرد و حالا دو فرزند دارد که خودش می‌گوید برای تولد و پرورش آنها از همان اول برنامه‌ریزی داشته است.


ماهایا پطروسیان، ستاره دهه 70 سینمای ایران هم اگرچه حدود 10سال قبل به جرگه متاهل‌ها پیوست اما در همان زمان هم معتقد بود زندگی یک بازیگر نمی‌تواند با اصول زندگی مردم عادی منطبق شود. او که حالا از همسرش جدا شده، درباره مادر نشدنش می‌گوید: «زندگی ستاره‌های زن در ایران مصائب خودش را دارد. شما برای این‌كه یك فرزند خوب داشته باشید، باید به دنبال یك شریك زندگی مناسب كه از هر جهت با شما هم‌فكر باشد بگردید. واقعیتش این است كه من تا به امروز فردی را پیدا نكردم كه برای فرزندم پدر شایسته‌ای باشد.»


اما در بین تمام چهره‌های سینمایی و تلویزیونی، شاید هیچ کس به اندازه شهاب حسینی تبدیل به نماد خانواده دوستی نشده باشد. کسی که در 22سالگی با همسر 15ساله اش ازدواج کرد و حالا دو فرزند دارد. فعالیت هنری شهاب حسینی البته بعد از ازدواج شروع شد اما دوام 18ساله زندگی مشترکش مهم‌ترین دلیل شهرت شهاب حسینی به خانواده دوستی است.


پ
در و مادرها منتظرند

حتی اگر الگوی تجرد طولانی مدت برای ستاره‌های ایرانی جا افتاده باشد، باز هم والدین آنها از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا آرزوهایشان را برای سر و سامان گرفتن فرزندشان بازگو کنند. فهیمه کولاتج، مادر سام درخشانی یکی از همین نمونه‌ها است که امسال در ویژه برنامه نوروزی تلویزیون، از دلواپسی‌های مادرانه اش برای پسری که حالا دو سال تا 40سالگی فاصله دارد گفت.

 او که تنها آرزویش ازدواج سام است، گفته بود: «درحال حاضر دوست دارم سام هرچه زودتر ازدواج كند. اما متاسفانه به خاطر مشكلاتی كه وجود دارد جوان‌ها از تشكیل خانواده گریزانند. به‌خصوص كه تحمل شرایط هنرمندان كار آسانی نیست. توقع جوان‌های این دوره هم كمی زیاد شده است! انتظارا‌ت‌شان از زندگی مشترك قابل مقایسه با زندگی ما پدرومادرها نیست.»


بهرام رادان که اردیبهشت ماه امسال شروع 35سالگی اش را جشن گرفت، می‌گوید که هنوز در حال كشف كلید زندگى است و برایش چندان اهمیتی ندارد که دیدن فرزند او، آرزوی پدرش و مایه دلخوری او شده باشد. رادان مدتی قبل در یکی از مصاحبه هایش گفت که فعلا برنامه اى براى رفع این دلخورى ندارد و «شاید كمى رازیانه دم كرده موجب التیام موقت این دلخورى بشود.»



فرزاد حسنی و آزاده نامداری به تازگی بایکدیگر ازدواج کرده اند. آنها به کنسرت فرزاد فرزین رفته بودن و در شب کنسرت به حاضرین اعلام شد که فرزاد حسنی و آزاده نامداری ازدواج کرده اند که عکاسان نیز از آنها عکس گرفتند. سه عکس جدید از فرزاد حسنی و همسرش ازاده نامداری را مشاهده می کنید

اولین عکس های فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از ازدواج

اولین عکس های فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از ازدواج

اولین عکس های فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از ازدواج

 

 



 

تصاویری از حضور گلشیفته فراهانی و کارگردان عراقی در جشنواره کن

چهارشنبه شب، فیلم عراقی «سرزمین دوست داشتنی من» که در بخش نوعی نگاه جشنوارهکن 2013 حضور دارد در سالن دبوسی به نمایش درآمد و گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این فیلم به همراه دیگر عوامل اصلی در سالن حضور داشتند.

تصاویری از حضور گلشیفته فراهانی و کارگردان عراقی در جشنواره کن

گلشیفته فراهانی در جشنواره کن 2013

تصاویری از حضور گلشیفته فراهانی و کارگردان عراقی در جشنواره کن

گلشیفته فراهانی در جشنواره کن 2013

تصاویری از حضور گلشیفته فراهانی و کارگردان عراقی در جشنواره کن

گلشیفته فراهانی در جشنواره کن 2013

نکته جالب جشنواره کن امسال حضور متعدد ایرانی ها به عنوان فیلمساز،بازیگر و...  است، حضوری که هیچکدام اش رسما از طرف ایران و به عنوان یک فیلم ایرانی نیست. اصغر فرهادی، محسن رسول اف، علی عسگری، گلشیفته فراهانی و چندین و چند سینماگر دیگر که به طور شخصی در این جشنواره حض.ر یافته اند. البته ایرانی ها حاضر در بازار فیلم این جشنواره را که روز گذشته به پایان رسید را باید از این ماجرا جدا کرد. همچنین رضا عطاران نیز در حاشیه این جشنواره به ساخت فیلم جدید خود مشغول است.



پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : پیمان

شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی می باشد، چند روزی است که اقدام به پخش سریال "مشق عشق" کرده است. داستان این سریال درباره والیبالیست جوانی به نام امید است که بر اثر حادثه ای از ناحیه پا فلج شده و در این میان اطرافیانش تلاش می کنند تا او را به جریان عادی زندگی بازگردانند.

سالومه (مجری سالی تاک) در صداوسیما! + عکس

نکته جالب این است که "سالومه سیدنیا" با نام مستعار "سالی تاک" در این سریال بازی کرده بود. سالومه در این سریال نقش منشی سیروس از اقوام امید را بازی می کند.

سالومه پیش از پیوستن به شبکه "من و تو" سابقه کار در رسانه های مختلفی ایران از جمله روزنامه های زن و ایران و همچنین شبکه "بی بی سی فارسی ” را در کارنامه ی خود دارد و به عنوان یکی از برگزارکنندگان نظرسنجی مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما ایران حضور داشته است.



یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:33 ::  نويسنده : پیمان

نیکولکیدمن بازیگر 46ساله استرالیایی این روزها سرگرم رسیدن امور شخصی اش می باشد و فعلا مشغول بازی در فیلمی نمی باشد. او و همسرش به سواحلسیدنی رفته و ساعاتی را آنجا سپری کردند

عکس هایی از شنا کردن نیکول کیدمن در سواحل سیدنی

عکس هایی از شنا کردن نیکول کیدمن در سواحل سیدنی

عکس هایی از شنا کردن نیکول کیدمن در سواحل سیدنی

عکس هایی از شنا کردن نیکول کیدمن در سواحل سیدنی

 



یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : پیمان

همراه اول پیام هایی را که در آن حاوی نام حجر بن عدی باشد را فیلتر کرد و از ارسال چنین پیام هایی خودداری می شود.

به گزارش صبح توس پس از وقایع تلخ و ناگوار هتک حرمت به مرقد مطهر"حجر بن عدی" از صحابه پیامبر اکرم(ص) و امیر المومنین(ع)، همراه اول پیام هایی که در آن حاوی نام "حجر بن عدی" باشد را فیلتر کرد.

بر اساس این گزارش از صبح امروز پیام هایی را که در آن اسم حجر بن عدی به کار رفته باشد به مخاطبان همراه اول تحویل داده نمی شود.

این در حالی است که هزینه پیامک از مخاطب کسر می شود و گزارش تحویل نیز داده می شود.

همچنین در برخی از سامانه های پیامک طی اطلاعیه ای بر روی سامانه نوشته اند که از هرگونه پیامک با نام حجر بن عدی خودداری شود.

تاکنون اطلاعیه ای از سوی مخابرات و شرکت همراه اول صادر نشده است.



یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:30 ::  نويسنده : پیمان

چن یاسورن دختری اهل کشور تایلند است. او متولد 1990 است و هم اکنون 22سال سن دارد.

او توانست در اخرین دوره انتخابزیباتریندوشیزه تایلند که سال گذشته برگزار شد رتبه نخست را کسب نماید.

دختری که به عنوان زیباترین دوشیزه تایلند انتخاب شد + عکس

دختری که به عنوان زیباترین دوشیزه تایلند انتخاب شد + عکس

او به زبان های انگلیسی و ژاپنی مسلط بوده و دارای قدی به اندازه 175 سانتی متر می باشد.



یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : پیمان

در چند وقت اخیر خبرهایی از عرصه به اصطلاح هنر به گوش می رسد که به ناکجا آباد رو به حرکت است ناکجایی که به مقصد بیراهه های غربی ختم می شود.

با وجود فرهنگ و ادب و هنر غنی اسلامی ایرانی کشور خویش مجذوب هنر بی اصل و نسب غربی گشته ایم.

چند وقت پیش خبری در سایت ها منتشر شد که حاکی از وضع نابهنجار دانشکده های هنر می باشد، خبری مبنی بر الگو های نامتعارف جهت طراحی دانشجویان. در این خبر عکس مردی منتشر شد که با یک حالت غیر عادی، الگوی طراحی دانشجویان شده بود. این عکس مثبت ترین حالت یک مدل یا الگو، جهت طراحی است. در حالی که معمولن بهترین الگوی طراحی ، یک دختر با یک ژست بدنی خاص است (به دلیل وجود نقاط ظریف در فیزیولوژی بدن زنان) که باز کردن بیشتر این موضوع (حالت قرار گیری دختران جهت الگوی طراحی) صلاح نیست.

خبر جدید انتشار عکسی هایی از یکی از دانشگاه های شهرستان نور به نام دانشگاه مازیار است که وضع اسف بار دانشگاه های هنر را به روشنی نشان می دهد.

عکس زیر که به صورت اختصاصی از مجموعه سایت های ارزشی منتشر شده یکی از الگو های طراحی در این کلاس ها میباشد .

مجسمه ای از هیکل یک زن نیمه برهنه است که در وسط کلاس قرار دارد و به نوعی مروج بی حیایی و فساد در این کلاس ها میباشد.

به گفته برخی از دانشجویان الگوهای مبتذل مطلوب ترین طرح های استاد های رشته هنر می باشد.

سوالی که مطرح میشود این است که آیا مسئولان دانشگاه چشم بینا ندارند؟ یا خود را به نابینایی زده اند! روی حرف نویسنده این مطلب با مدیریت و مسئول حراست این دانشگاه مبتذل است.

مسئولین امر چرا پی گیر این مطلب نیستند که در دانشگاه ها فاجعه ای در حال روی دادن است.

اگر معتقد به این جمله (دانشگاه مبدا تمام تحولات است) هستید راضی به این نباشید که این جمله تبدیل به (دانشگاه مبدا تمام انحرافات است) گردد.

اگر می شد که با طرح های ضربتی همچون طرح گشت ارشاد این ابتذالات از سطح جامعه برکنده شود تا بحال بازخورد آن را دیده بودیم!

جهت تحول اخلاقی در جامعه از دانشگاه ها شروع کنید. الحمدلله همه الان یا بیکار اند یا دانشجو، برخی نیز کارمند اند.

در مرحله بعد، از اماکن عمومی شروع کنیم مانند ادارات دولتی که متاسفانه حجاب های خوبی دیده نمی شود.

این گزارش با دید بسیار مثبت نوشته شده است، اطمینان داشته باشید فاجعه در سطح بالاتری از این گزارش است.

در آخر این نکته حائز اهمیت است که هر یک از ما مسئولیم در قبال جامعه. باید این گزارش و امثال این گزارش بازتاب داده شود که انشاالله اینگونه ناهنجاری های اجتماعی از سطح جامعه اصلاح و برکنده گردد.

 

زن برهنه در دانشگاه ایران! + تصاویر

زن برهنه در دانشگاه ایران! + تصاویر

زن برهنه در دانشگاه ایران! + تصاویر


 



یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:26 ::  نويسنده : پیمان



یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : پیمان

d71fa5decf8ea355c1921b7395b87352 قاچاق دختران جوان در داشبورد ماشین + تصاویر

 

ca6f6333878a1315b5166ef49ee8d628 قاچاق دختران جوان در داشبورد ماشین + تصاویر

 

 

f46661397cd6fb962c3487061ee57e98 قاچاق دختران جوان در داشبورد ماشین + تصاویر

 

ec118d266ea6ab0cd0741ff94329a3e2 قاچاق دختران جوان در داشبورد ماشین + تصاویر



f4aff2d4713a396e11beaa912c51995c عکس یادگاری علی پروین کنار دختر و پسر ایرانی در کوالالامپور



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : پیمان

روز گذشته اولین مراسم اکران خصوصی رالی ایرانی با حضور سعید ابوطالب نویسنده و تهیه کننده این مجموعه و آرش معیریان کارگردان، جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و عوامل فیلم و اعضای باشگاه طرفداران رالی ایرانی در فرهنگسرای ابن سینا در شمال تهران برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی "رالی ایرانی" النازشاکردوست، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، زانیار خسروی، احسان خواجه امیری، بنیامین بهادری، علی ضیاء، دکتر افروغ ، دکتر امیررضا خادم، محمودگبرلو (مجری برنامه هفت) از جمله مهمانان این مراسم بودند.

4 عکس جدید از الناز شاکردوست و مانتوی زرد رنگش!

 

4 عکس جدید از الناز شاکردوست و مانتوی زرد رنگش!

 

4 عکس جدید از الناز شاکردوست و مانتوی زرد رنگش!

 

4 عکس جدید از الناز شاکردوست و مانتوی زرد رنگش!

 



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : پیمان

مهرانمدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است. او براساس آنچه که در مصاحبه های خود گفته از دوران کودکی آن چیزهایی که در ذدهنش به صورت یک لکه مانده، یک خانه دوطبقه کوچولو و معمولی است. آنها در طبقه پایین زندگی می کردند  

نوروز سال 89 یعنی اولین سالی که مهران مدیری در تلویزیون حضور نداشت و سریال های ضعیف تلویزیونی صدای همه را درآورده بود، مجید مجیدی کارگردان شناخته شده سینما که در آن زمان از دست سریال های تلویزیون به خصوص یکی از آنها خیلی شاکی بود با عصبانیت خاصی گفته بود: «باید واقعا به مهران مدیری اسکار داد چون کارش یک استاندارد و کلاس خاصی دارد». حالا او بعد از بازی در «پل چوبی» و بعد از داستان هایی که درباره توقف قهوه تلخ به وجود آمده است، دوباره با ماجرای انیمیشن تهران 1500 در صدر خبرهاست.

 

بازگشت در نقش پیرمرد 160 ساله

به گزارش برترین ها مهران مدیری که این روزها خبرهای بسیاری درباره متوقف شدن سریال قهوه تلخ او منتشر شده، چند روز پیش با حضور در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی سازی دیالوگ های انیمیشن سینمایی تهران 1500 را آغاز کرد. با حضور مهربان مدیری در این انیمیشن باید گفت که مرحله جدیدی از فعالیت های متفاوت مهران مدیری در عرصه سینما و تلویزیون آغاز شده است. بسیاری از علاقه مندان بی شمار مهران مدیری منتظر اولین نمایش این انیمیشن هستند.

مهران مدیری که گویندگی نقش اکبرآقا که پیرمردی 160 ساله است را در این انیمیشن برعهده دارد تغییرات نهایی دیالوگ های نقشش را در حضور بهرام عظیمی کارگردان و مهرداد رئیسی مدیر دوبلاژ این انیمیشن اعمال کرد.

همه حامیان مدیری: از مرحوم گل آقا تا پوراحمد و انتظامی

مهران مدیری و کارهایش همیشه در این سال ها حامیان فراوانی داشته. از مرحوم کیومرث صابری فومنی که حدود یک دهه قبل مهران مدیری و همکارانش را دعوت کرده بود به موسسه گل آقا و تقدیر ویژه ای از مهران مدیری به عمل آورده بود تا سال ها قبل که کیومرث پوراحمد یادداشتی مفصل در تحسین برنامه های مدیری در ماهنامه فیلم نوشته بود. سال گذشته نیز عزت الله انتظامی به پشت صحنه قهوه تلخ رفت و به اظهارنظر درباره کارهای مدیری پرداخت.

متولد سرآسیاب

به گزارش برترین ها مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است. او براساس آنچه که در مصاحبه های خود گفته از دوران کودکی آن چیزهایی که در ذدهنش به صورت یک لکه مانده، یک خانه دوطبقه کوچولو و معمولی است. آنها در طبقه پایین زندگی می کردند و طبقه بالا میهمانخانه بود. مهم ترین وسیله در آن اتاق یک پیانو بود تعداد زیادی صفحه کلاسیک و مقدار زیادی هم کتاب. خب وجود یک پیانو در آن محله بسیار عجیب بود و اتفاقا صدای همسایه ها درآمده بود که این چه سر و صدایی است که صبح تا شب از خانه شما بیرون می آید.

 

فلسفه هگل

کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند. یک روز یکی از دوستان برادرش به شوخی از او می پرسد آیا این کتاب را خوانده ای، این اسمش چیست؟ مدیری بلافاصله می گوید: فلسفه هگل، و تعجب می کند که مهران چطور اسم چنین کتابی را توانسته است ادا کند. مدیری در ادامه به او می گوید اینکه چیزی نیست تازه من می دانم که چه چیزی توی آن نوشته شده و شروع می کند به صورت طوطی وار چیزهایی که در ذهنش مانده بود را برایش تعریف کردن.

خواب سالوادور دالی

برادر مهران مدیری رشته اش زیست شناسی بود و همین باعث شد که او به زیست شناسی هم علاقه مند شود و کتاب های زیادی در این زمینه بخواند؛ به خصوص در زمینه زندگی حیوانات و کتاب های داروین و... این علاقه هنوز هم در زندگی اش مانده است! البته شیطنت های مهران مدیری پایانی نداشت. او پنهان از برادرش می رفت سراغ کتاب های او. برادرش چندتایی کتاب داشت از سالوادور دالی که او آنها را خیلی دوست داشت و شب خوابشان را می دید.

در ریاضیات همیشه خنگ بود

در ریاضیات همیشه خنگ بود. مدیری هنوز که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند. یعنی به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالاتر از 2 در این درس نگرفت! در درس هایی هم که به ریاضی مربوط است مثل جبر، فیزیک و غیره، هیچ وقت موفق نبود. مدیری از ریاضی متنفر بود. به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است.

ماجرای بازی در فیلم های کیمیایی

همین چند وقت پیش خبری منتشر شد که مهران مدیری قرار بوده در فیلم جرم کیمیایی بازی کند. به گزارش برترین ها پولاد کیمیایی در مصاحبه با ماهنامه صنعت سینما گفته که قرار بوده نقشی را که حامد بهداد در فیلم «جرم» کیمیایی ایفا کرده، مهران مدیری بازی کند. پسر کیمیایی دلیل بازی نکردن مدیری در این فیلم را درگیر بودن این بازیگر و کارگردان در پروژه های شخصی اش مثل قهوه تلخ عنوان کرده است. اما بد نیست بدانید که بعد از ساعت خوش و بعد از کنار رفتن از تلویزیون چندین کار خوب سینمایی به مدیری پیشنهاد می شود. قرار بود ضیافت را مدیری بازی کند تا پای کلید زدن هم رفتند؛ روز آغاز آمدند و گفتند فلانی نباشد. سر فیلم سلطان هم عین همین اتفاق افتاد. خیلی کارهای خوب سینمایی و تئاتر را در آن سه سال و نیم از دست داد و این برایش ضربه بزرگی بود.

تلخ ترین آدم عمر

چند سال پیش نیز گفت و گویی از بهاره رهنما منتشر شد که در این گفت و گو خانم رهنما گفته بود که مهران مدیری یکی از تلخ ترین آدم هایی است که در عمرم دیده ام. اتفاقا چند سال پیش در مصاحبه ای از مدیری این سوال را کرده بودند که حتما به تو گفته اند که صورت تلخی داری؟ مهران مدیری نیز در جواب گفته بود: «بله، خیلی ها از این هم فراتر می روند و می گویند آدم غمگینی هستی. خیلی وقت ها درست است. در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چربد. زود هم خودش را نشان می دهد. به قول یکی از دوستان، غم اگر به جاهای ناجور نکشه، چیز خیلی بدی نیست. می تواند منشا خلاقیت هم باشد. ظاهرا در شرق برای غم نسبت به شادی اصالت بیشتری قائلند».

وقتی یک شبه صدساله می شوی

حامد بهداد درباره او گفته بود: «چند وقت پیش مهران را دیدم. فهمیدم که مهران سه سال در جبهه جنگیده. من این را نمی دانستم. شگفت زده شدم. نمی دانم این آدم ها برای چه به جبهه رفتند، اما یک دلیل خیلی بزرگ دارند: ایران. یک دلیل بزرگ تر هم مادر است، دفاع از سرزمینمان در حافظه تاریخی ماست، دفاع از مرز و بوم کشورمان و من تازه فهمیدم که یک وجه از وجوه مهران چه چیزی دارد که من ندارم؛ پختگی حاصل از جنگ. او جمله خیلی قشنگی گفت: «وقتی جنگ را ببینی یک شبه صدساله می شوی!» من این حرف را قبول دارم. این حرف را می فهمم».

 

جوک بگویم؟ محال است!

سال ها قبل و در مصاحبه ای از مدیری سوال شده بود که آقای مدیری در یک جمع می توانید جوک تعریف کنید؟ و مدیری گفته بود: «شوخی می کنید؟ جوک تعریف کنم؟! محال است بتوانم چنین کاری ا نجام دهم. اصلا تا دوره نوجوانی فکر می کردم شاد بودن، آواز خواندن و هر کاری که آدم را سرخوش نشان بدهد کاری است به شدت جلف. به نظرم هیچ چیز بهتر از متانت نبود».

شهرام شکیبا: مدیری مثل چلوکباب کوبیده زعفرانی است

بد نیست بدانید که شهرام شکیبا، طنزپرداز معروف، چندی پیش در یادداشت طنزی درباره مهران مدیری نوشته بود: «درتس است که آبگوشت غذای ملی ماست، اما خیلی ها هستند که آبگوشت دوست ندارند، ولی من تا حالا کسی را ندیده ام که چلوکباب کوبیده را دوست نداشته و شناسنامه ایرانی داشته باشد. چلوکباب کبیده به قدری محبوب است که حتی گیاهخواران هم کباب کوبیده گیاهی درست کرده اند. مهران مدیری در ایران حکم چلوکباب کوبیده زعفرانی را دارد».

هم سید است و هم بچه جنوب شهر

حالا دیگر شاید همه آن گزارش معروف درباره محله قدیم مهران مدیری را خوانده باشند. گزارشی که در آن نوشته شده بود: مهران مدیری هم بچه پایین شهر است و هم سید است و هم مادرش خانم جلسه ای است. هر پنجشنبه اینجا جلسات قرآنی برگزار می شود که مادر مدیری در آنها شرکت می کند.

پدر خیلی خوبی داشت

به گفته همسایه های محله قدیم مهران مدیری، مهران پدر خیلی خوبی داتش که بر اثر سکته از دنیا رفت. مرد متین و موقری بود.

به گزارش برترین ها این طور که از حرف های همسایه ها برمی آید، مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق و خو شبیه به اوست. یکی از همسایه ها درباره او می گوید: «مهران خیلی پسر آقایی است؛ پسری تمیز و پاک. من هیچ چیزی از مهران ندیدم. هرکسی که پشت سرش صحبت کرده است که پسر بدی است اشتباه کرده است. او یک پسر ساده و مودب است».

این همسایه در ادامه گفته بود: «ختم پدر مهران مدیری غلغله بود. از همه جا آمده بودند.» او تاکید می کند: «خانواده مهران مدیری همه شان مذهبی هستند، هم از طرف مادر و هم از طرف پدر خیلی مذهبی اند و کلا مومن هستند. همه فامیل هایشان را که در مراسم ختم مهران دیده بودم مذهبی بودند. خود خانم مدیری چادر از سرش نمی افتد.»

شیطنت های فرزند مهران مدیری

سه سال پیش یکی از نشریات معتبر سراغ پسر 17 ساله و دختر 11 ساله مهران مدیری (در آن زمان) رفته و در گفت و گویی متفاوت حرف های جالب و بامزه ای را از زبان فرزندان مهران مدیری منتشر کرده بود. در همین مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری بین حرف هایش اعتراف کرده بود: «بعضی وقت ها معلم هایمان را خیلی اذیت کرده ایم. من واقعا از آنها معذرت خواهی می کنم». یکی از آخرین شیطنت هایش این بوده که با بچه ها سر کلاس یکی از معلم ها دوربین ببرند و فیلم بگیرند. بعد فیلم لو می رود و دست مدیر و معاون می افتد و... «خدا رحم کرد. به خیر گذشت. بابا هنوز هم نمی داند که چی شده چون خودمان تعهد دادیم و تمام شد. حالا اینجا بخواند می فهمد!»

نگاه کن شبیه بقال ها شده

اما در همان مصاحبه شهرزاد دختر 11 ساله مدیری به محض ورود به دفتر همان مجله ای که به همراه برادرش برای مصاحبه رفته، یکی از مجله ها را برمی دارد و با دقت ورق می زند، یکی از عکس های پدرش در سریال «مرد هزار چهره» را می بیند و طوری که ما نشنویم به فرهاد می گوید: «نگاه کن شبیه بقال ها شده!» و بعد می خندد. دختر مهران مدیری، تمام کارهای پدرش را دنبال می کند و جزو مخاطبان اصلی سریال های طنز او است. شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین آنها «شب های برره» را به عنوان بهترین کار پدر انتخاب می کند.

همه تلخی های مدیری 

البته نکته دیگری که درباره آقای مدیری باید یادآوری کرد این است که مهران مدیری برخلاف سریال ها و کارهای طنز تلویزیونی اش همیشه به تولید آثار جدی و حتی تلخ علاقه داشته است. به گزارش برترین ها خود او در مصاحبه با برنامه مثلث شیشه ای گفته بود: «در تئاتر نقش های جدی بازی می کردم از نظر شخصیتی هم آدم طنازی نیستم، بیشتر درون گرا هستم و مسائل جدی برایم جدی تر است. در آینده هم قصد ساخت اثری جدی را دارم». جالب است ( سوسا وب تولز ) بدانید مدیری چند سال پیش در گفت و گویی پیش از ساخت «شب های ببره» اعلام کرده بود: «تمامی کارهای طنزی که ساخته ام پرمخاطب و موفق بوده اند. اما با این حال از عملکرد خودم در زمینه سنزسازی راضی نیستم. طنزسازی به شغل من تبدیل شده است و همه افراد ازجمله تهیه کنندگان، منتقدان و... از من می خواهند که مجموعه طنز بسازم. اصل من چیز دیگری است. دوست دارم روزی برسد که کمدی موردعلاقه خودم را بسازم که در عین خنداندن، تلخی های بسیاری را نمایان سازد».



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:18 ::  نويسنده : پیمان

مثل اینکه داریوش مهرجویی، کارگردان کارکشته سینمای ایران، بازیگری را که راست کارش باشدرا

پیدا کرده است.

مهرجویی که پارسال نقش اول

فیلم «نارنجی پوش» را به حامد بهداد داده

بود امسال هم در فیلم جدیدش؛ «چه خوبه که برگشتی» نقشی مهم را به او سپرده است.

بهداد در جدیدترین فیلم مهرجویی، نقش فرزاد، جراح دندانپزشکی را دارد که بعد از

سال ها به ایران برمی گردد و سر یک سنگ جادویی

کلی ماجرا با همسایه اش خانم یاسمین (مهناز افشار) و دوستش کامبیز (رضا عطاران)

پیدا می کند.

اتفاق های عجیبی که برای سوپراستار افتاد

حامد بهداد 30 کیلو وزن اضافه کرده است؟ +عکس

اما چیزی که

در این فیلم کمدی جلب توجه می کرد این خبر بود که بهداد

برای نقش فرزاد، چیزی حدود 30 کیلو به وزنش اضافه کرده که در صورت ثبت این کار، رکورد افزایش وزن برای

بازی در یک فیلم ایرانی که قبل از این در دست رضا کیانیان بود، شکسته می شود.

کیانیان، یک دهه قبل برای بازی در

فیلم «خانه ای روی آب» بهمن فرمان آرا، حدود 20 کیلو به وزنش اضافه

کرد.

نکته جالب اینکه کیانیان هم در آن فیلم نقش یک پزشک را بازی می کرد.

اما به نظر می رسد بهداد نتوانسته به رکورد کیانیان

برسد چون شنیده شده با وجود اینکه بهداد چند کیلویی اضافه وزن پیدا کرده است و این

ماجرا از عکس ها و شمایل او در مجالس و

محافل مختلف هم آشکار است ولی گویا برای شکم بهداد در این فیلم از پروتز مصنوعی

استفاده شده است.

اما چرا در اوایل فیلمبرداری «چه خوبه برگشتی» حامد بهداد دچار

افت فشار شد؟

چرا بعد از بیهوشی، کارش به بیمارستان و سرم و دوا و درمان کشید؟

به نظر می آید

همین اضافه کردن وزن برای بهداد بی حاشیه هم نبوده ولی آنچه

موثرتر بوده و به گفته شاهدان و حاضران در پشت صحنه هم تایید می شود نوعی بی حالی از ابتدای کار در احوالات بهداد،

مشهود بوده است.

دلیل عمده این بی حالی هم می تواند حضور بهداد در پروژه سنگین «فرزند چهارم» وحید موسائیان باشد.

موسائیان این فیلم را در گرمای کشنده تابستان کشور کنیا در قاره آفریقا ساخت که

البته با حوادثی مثل سقوط هواپیمای عوامل که البته تلفاتی نداشت، خبرسازی هم کرده

بود.

بهداد بعد از بازی در این فیلم در

آفریقا، بلافاصله در برگشت به ایران با پیشنهاد مهرجویی روبه رو شد.

حامد بهداد 30 کیلو وزن اضافه کرده است؟ +عکس

اما پیشنهاد مهرجویی یک شرط

داشت که اتفاقا یکی از معضلات کاراکتر فرزاد هم بود آن هم چاقی و داشتن شکم بود.

بهداد که هنوز تحت تاثیر گرما و فشار آفریقا بود این شرط را قبول کرد.

او برای

اینکه وزنش را سریع بالا ببرد رژیمی گرفت که در اوایل کار باعث بی حالی و بیهوشی

او شد و البته به وزن 30 کیلویی دلخواه مهرجویی هم نرسید.

فیلمبرداری

فیلم از 20 آبان در تهران آغاز شده بود و قراربود

بعد از یک ماه در محمودآباد مازندران به پایان برسد.

بهداد که توانسته بود

چند کیلویی به وزنش اضافه کند و با استفاده از پروتز شکم مصنوعی، چاق به نظر برسد،

سر یکی از صحنه ها در تهران، فشارش افتاد و

بیهوش شد و کار به بیمارستان کشید.

اما خوشبختانه ماجرا با چند قرص و سرم، حل و

فصل شد تا فیلمبرداری در زمان معین شده به پایان برسد.

بدین ترتیب حامد بهداد را

با شمایلی فربه در جشنواره فیلم فجر امسال خواهیم دید و باید ببینیم او می تواند

وزنش را به حالت نرمال قبلش برساند یا نه.

به نظر می رسد بهداد نتوانسته به رکورد کیانیان

برسد چون شنیده شده با وجود اینکه بهداد چند کیلویی اضافه وزن پیدا کرده است ولی

گویا برای شکم بهداد در این فیلم از پروتز

مصنوعی استفاده شده است.

کدام بازیگر

رکورد جهانی دارد؟

حامد بهداد 30 کیلو وزن اضافه کرده است؟ +عکس

32 کیلو کم کرد بعد 38 کیلو اضافه كرد.

رکورددار

تغییر وزن در بین بازیگران جهان برای بازی در فیلم در اختیار کریستین بیل است.

او

قرار بود نقش مردی لاغر را در فیلم ماشینیست بازی کند برای همین در عرض 3ماه

با رژیم قهوه و آب و یک سیب و البته ورزش،

وزنش را از 84 كیلو به 52 كیلو رساند.

بیل برای بازی در این فیلم 32 کیلو وزن کم

کرد. اما آن چیزی که او را خبرساز کرد این بود که او بلافاصله قبول کرد در نقش

بتمن در فیلم بتمن، بازی کند.

کریستوفر نولان، کارگردان بتمن وقتی در اولین ملاقات

بیل لاغر را دید به انتخابش شک کرد اما بیل قول داد که وزنش را برگرداند.

او

بلافاصله در عرض 6 ماه، وزنش را 90 کیلو رساند.

نکته جالب توجه درباره رژیم چاقی

او این بود که او چون گیاهخوار بود، این 38 کیلو را بدون گوشت اضافه کرد ضمن اینکه

چون بتمن، بدنی ورزیده و عضلانی داشت او علاوه بر ازدیاد وزن، باید با ورزش مداوم

این افزایش توده بدنی را به ورزیدگی عضلانی تبدیل می كرد.

اما چهره های دیگری هم بوده اند که وزن شان را بالا و پایین کرده اند مثلا راسل کرو برای بازی در نقش

افسر چاق فیلم محور دروغ های ریدلی اسکات كه 28 کیلو

به وزنش اضافه کرد یا مت دیمون برای یک نقش 2 دقیقه ای سربازی معتاد، 18 کیلو وزنش را پایین

کشید که چون بدون مشاوره این کار را کرد تا مدت ها سرگرم درمان مشکل غدد فوق کلیوی اش بود.



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->